Aanmelden




Laden…

Even geduld...

0/15/05-M05-team Uitbouwen van concrete samenwerking tussen besturen

Doelstellingen:

Besturen begeleiden die concrete stappen (willen) zetten op het vlak van samenwerking tot en met fusie, gecoördineerd vanuit de Dienst Besturen  en in samenwerking met alle bisdommen.

Doelgroep:

Bestuurders van scholen, internaten en centra voor volwassenenonderwijs van het katholiek onderwijs in Vlaanderen.

Aanbieder: Dienst Besturen/Katholiek Onderwijs Vlaanderen in samenwerking met de Eventorganisatie – Dienst Ondersteuning van het Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:

Het bestuur overweegt welke vorm van samenwerking aangewezen is en de daaropvolgende stappen worden in overleg met de begeleider bepaald. Er worden waar nodig contacten gelegd met externe experten om specifieke deelaspecten uit te diepen.

Strategie en methode:

Door middel van diverse werkvormen worden bestuurders aangezet om hun verwachtingen en ervaringen met elkaar te bespreken en op die manier de volgende stappen tot samenwerking met andere besturen te ondernemen.

Bijkomende info:
Deze module is Teamgericht. Je kan dus niet individueel inschrijven maar enkel als team.
Sessies: 1 sessie(s)
Kwalificatie:

Een vormingstraject (ook reeds in aanbod   2014-2015) met als bronnen de syllabi bundelen van krachten en bestuurlijke   schaalvergroting

Voorwaarde:

Het bestuur betaalt een forfaitaire onkostenvergoeding van € 50 per sessie (uitgezonderd intake).


Voor dit initiatief mogen maximum 25 deelnemer(s) per school, scholengemeenschap, instelling, bestuur of organisatie ingeschreven worden.
Voor dit initiatief kan je tot 7 dagen op voorhand in- en uitschrijven.
Bijdrage: 50,00 Euro
Deze module is teamgericht. De bijdrage is per team.
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
op afspraak
(Kaart)
  • Reeks 1: (9 vrije plaatsen)
    Datum en Sessies nog niet gekend.
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.