Doelstellingen:
Aan het einde van de dag kunnen de deelnemers de krachtlijnen van het vormingsconcept, de leidraad, het leerplanconcept, het funderend leerplan en het leerplan ICT, multi- en interdisciplinair werken, differentiële doelen en de digitale leerplantool herkennen.
Doelgroep:
Voor lectoren/docenten lerarenopleidingen van Katholiek Onderwijs Vlaanderen en van andere netten (zie bijkomende info)
Inhoud:
Voor lectoren/docenten lerarenopleiding wordt een traject gepland dat inhoudelijk volgende elementen bevat: vormingsconcept, leidraad so, leerplanconcept en leerplannen algemene vorming, funderend leerplan en leerplan ICT, multi- en interdisciplinair werken, differentiële doelen, digitale leerplantool.
9:30: ontvangst; koffie met koekje
10:00: start
11.00: koffiepauze
11.30: vervolg
12.45: Broodjeslunch met frisdrank
13.45: vervolg
14.45: koffiepauze
15.00: laatste sessie
16.30: Einde
Strategie en methode:
Doceren vanuit praktijkvoorbeelden
Deelnameprijs:
- 40 euro voor deelnemers verbonden aan hogescholen van Katholiek Onderwijs Vlaanderen;
- 60 euro voor deelnemers verbonden aan overige hogescholen.
Voor dit initiatief kan je tot 7 dagen op voorhand inschrijven en tot 7 dagen op voorhand uitschrijven.
Lesgever:
- Claeys Soetkin
- Defraeye Anouschka
- Goethals Nele
Schrijf hier in