Aanmelden




Laden…

Even geduld...

MBAVL-BET-19-09 Lerend netwerk zill en zorgbeleid voor zorgcoördinatoren uit MDT West-Brabant (omgeving van Dilbeek)

Wat betekent het nieuwe leerplan Zill voor het zorgbeleid en de zorgwerking van de school? Hoe kunnen we werk maken van een kwaliteitsvol zorgbeleid wanneer we met Zill starten in de school?

Doelstellingen:

De deelnemers:

* reflecteren op het eigen zorgbeleid
* maken vanuit Zill gerichte keuzes om de zorgwerking te versterken
* wisselen ervaringen uit over de zorgwerking in de school. 

Doelgroep:

Zorgcoördinatoren in scholen die reeds gestart zijn met Zill uit MDT  West-Brabant, omgeving van Dilbeek.

Aanbieder: Regio Mechelen-Brussel - Pedagogische begeleiding
Inhoud:

Tijdens de startsessie bepalen de deelnemers wat de focus wordt van het lerend netwerk. Het leren van en met elkaar staat centraal .  
Mogelijke inhouden:

  • Vanuit de krachtlijnen van Zill reflecteren op je zorgwerking.
  • Hoe kunnen zill en het referentiekader Onderwijskwaliteit mijn zorgbeleid(splan) versterken?
  • Differentiatie binnen zill: coachen van leraren

Breed observeren en breed evalueren van leerlingen.

Strategie en methode:

Lerend netwerk

Sessies: 4 sessie(s)
Voorwaarde:

Deelnemers zijn bereid tot delen.

Van de deelnemers wordt verwacht dat ze alle sessies volgen. 


Voor dit initiatief kan je tot 7 dagen op voorhand in- en uitschrijven.
Bijdrage: 10,00 Euro
Lesgever: Van Asch Katrien
Contact: Pedagogische begeleiding Katholiek Onderwijs Vlaanderen
secretariaat: +32 15 29 84 01 - nascholing.mb@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
La Motte Dilbeek (Afgelast)
Lumbeekstraat 20
1700 Dilbeek (Kaart)
  • Reeks 1: (Afgelast)
    • donderdag 26 september 2019 van 09:00 tot 12:00
    • woensdag 20 november 2019 van 09:00 tot 12:00
    • dinsdag 4 februari 2020 van 09:00 tot 12:00
    • maandag 27 april 2020 van 09:00 tot 12:00
Wachtlijst (Afgelast)
(Kaart)
  • Reeks 2: (Afgelast)
    Datum en Sessies nog niet gekend.
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.