Aanmelden




Laden…

Even geduld...

2/14/02-Studie 10 jaar Profs: Studiedag - schoolleider, wie ben je en wat heb je nodig om te groeien?

Doelstellingen:

Op ProfS-wijze de visie op leiderschap en professionalisering van (beginnende en ervaren) leiders expliciteren.

Doelgroep:

ProfS-alumni, huidige deelnemers en medewerkers, schoolbesturen en geïnteresseerden in de professionalisering van schoolleiders

Aanbieder: Dienst nascholing en internationalisering van het VSKO (DNI) in samenwerking met PBDKO
Inhoud:

Prof.  Dolf van den Bergh en prof. Roland Vandenberghe  geven de aanzet  vanuit een postmoderne visie op leidinggeven in het onderwijs .

Dolf van den Bergopent met  een verfrissende kijk op  excellent leiderschap vanuit 5 basisprincipes:

  1. de gedeeltelijke maakbaarheid van de mens
  2. sturen op onderliggende overtuigingen en drijfveren en minder op deficiënties
  3. mensen construeren hun eigen betekenissen
  4. ik doe ertoe!
  5. kwaliteitsbeleving

Roland Vandenberghe  vervolgt met de conclusies uit zijn onderzoek naar  wat voor een schoolleider  ‘de goede dagen op school’ mee bepalen.

Hier gaan we, op ProfS-wijze, dialogerend mee aan de slag .

We zorgen voor een pittige en culturele afsluiter!

Bijkomende info:

De inschrijvingsprijs bedraagt 75 euro voor de studiedag (koffiepauze, broodjeslunch en receptie inbegrepen). Dit kan gecombineerd worden met de aankoop van het boek  ‘Leidinggevende, wie ben je’ van Dolf van den Berg, Luc Stevens, Roland Vandenberghe, dan bedraagt de prijs 95 euro.

Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met donderdag 2 oktober 2014 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 75,00 Euro
Lesgever: Binon Karel
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Planckendael (Inschrijven afgesloten)
Leuvensesteenweg 582
2812 Mechelen (Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • vrijdag 10 oktober 2014 van 09:30 tot 16:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.