Aanmelden




Laden…

Even geduld...

Klik op de titel om naar een downloadpagina te gaan met de documenten van de sessie.
De documenten worden kort na de sessie online gezet, wanneer VVKBuO toelating heeft van de auteur.

 

Overzicht werkgroepen
Grenzen verleggen als je voelt dat het niet (meer) gaat: “Help! Mijn batterijen lopen leeg. Een burn-out krijg je niet alleen. Kies voor je talent.”
Luk Dewulf, Kessels & Smit, The Learning Company
 
Grenzen verleggen in opvoeding: de Nieuwe Autoriteit. 
 Frank Van Holen, PVO (Pleegouders Versterken in Opvoeden)
 
 Sociale media op school: nieuwe kansen om in dialoog te gaan? Uitdagingen en valkuilen.
Tom Claes, nascholer – stafmedewerker ICT, en Lieven De Winter, stafmedewerker beleid en wetgeving, VVKBuO
 
Grenzen verleggen in les geven: UDL, Universal Design for Learning.
Marleen Clissen, stafmedewerker onderwijsvernieuwing en internationalisering, VVKBuO
 
Flexibele leertrajecten in het secundair onderwijs.
Joost Laeremans, VVKSO
 
Uitrol Vlaamse kwalificatiestructuur in BuSO OV3
Ingrid Vanhoren, Agentschap voor Kwaliteitszorg in Onderwijs en Vorming
 

Het maatwerkdecreet. (vooral gericht naar OV2)
Marijke Stiers, VLAB.

MFC’s & BuO: samen voor een optimale samenwerking
Evelien De Vrieze, Vlaams Welzijnsverbond

Grenzen verleggen in het meten van IQ… Het CHC-model: een nieuwe, brede kijk op het meten van intelligentie.
Christine Vonckx en Tine Gheysen, VCLB

 

Terugkoppeling feedback focusgroepen type 1-OV3
Willy Claes en Lieve Van Soom, VVKBuO

 

Toespraak secretaris-generaal
Richard Timmerman, VVKBuO