Aanmelden




Laden…

Even geduld...

Inschrijven

9/19/01 Module 1b Het leerplan hanteren als hefboom van identiteits- en kwaliteitsontwikkeling (basis - individu)
9/19/01TM Module 1b Het leerplan hanteren als hefboom van identiteits- en kwaliteitsontwikkeling (basis - team)
9/19/01TM Module 1v Het leerplan hanteren als hefboom van identiteits- en kwaliteitsontwikkeling (verdieping - team)
9/19/01 Module 2 Het gemeenschappelijk funderend leerplan implementeren aan de hand zelfgekozen aspecten (individu)
9/19/01 Module 4.1+2 Hoe ga ik concreet aan de slag in mijn klas met LPD 9 uit het gemeenschappelijk leerplan ICT: zonder computer (unplugged)? (individu)
9/19/01 Module 4.3-B Hoe ga ik concreet aan de slag in mijn klas met LPD 9 uit het gemeenschappelijk leerplan ICT: met computer (digitale toepassingen)? (individu)
9/19/01TM Module 2 Het gemeenschappelijk funderend leerplan implementeren aan de hand zelfgekozen aspecten (team)
9/19/01 Module 3 Het ‘leren leren’ van leerlingen ondersteunen (individu)
9/19/01TM Module 3 Het ‘leren leren’ van leerlingen ondersteunen (team)
9/19/01 Module 4.1 Het leerplan ICT implementeren: Computationeel denken unplugged B-stroom (individu)
9/19/01 Module 4.2 Het leerplan ICT implementeren: Computationeel denken unplugged A-stroom (individu)
9/19/01 Module 4.3-A Het leerplan ICT implementeren: Grafisch programmeren (individu)
9/19/01 Module 4.4 Het leerplan ICT implementeren: Inzicht in computersystemen (individu)
9/19/01 Module 5b Omgaan met verdieping en verbreding als vorm van differentiatie en onderwijsloopbaanbegeleiding in de eerste graad (basis - individu)
9/19/01TM Module 5b Omgaan met verdieping en verbreding als vorm van differentiatie en onderwijsloopbaanbegeleiding in de eerste graad (basis - team)
9/19/01TM Module 5v Omgaan met verdieping en verbreding als vorm van differentiatie en onderwijsloopbaanbegeleiding in de eerste graad (verdieping - team)
9/19/01 Module 6b Flexibel werken aan kwaliteitsvolle vorming voor alle leerlingen in de B- stroom (basis - individu)
9/19/01TM Module 6b Flexibel werken aan kwaliteitsvolle vorming voor alle leerlingen in de B- stroom (basis - team)
9/19/01TM Module 6v Flexibel werken aan kwaliteitsvolle vorming voor alle leerlingen in de B- stroom (verdieping - team)
9/19/01 Module 7 Leiding geven aan de modernisering van het SO (individu)
9/19/01TM Module 7 Leiding geven aan de modernisering van het SO (team)
9/19/01 Module 8.1.1 Kennismaking Natuur, ruimte & techniek: wat, hoe en waarom? (individu) A-stroom
9/19/01 Module 8.1.2 Kennismaking Natuur, ruimte & techniek: wat, hoe en waarom? (individu) B-stroom
9/19/01 Module 8.2.1 Verdiepingstraject: leren ontwikkelen van een project voor Natuur, ruimte en techniek. (individu) A-stroom
9/19/01 Module 8.2.2 Verdiepingstraject: leren ontwikkelen van een project voor Natuur, ruimte en techniek. (individu) B-stroom
9/19/01 Module 8.3.1 Implementatietraject: ontwikkelen van projecten voor Natuur, ruimte en techniek - A-stroom (individu)
9/19/01 Module 8.3.2 Implementatietraject: ontwikkelen van projecten voor Natuur, ruimte en techniek - B-stroom (individu)
9/19/01 Module 8.4 Kennismaking Artistieke vorming: wat, hoe en waarom? (individu)
9/19/01 Module 8.5 Verdiepingstraject: leren ontwikkelen van een project voor Artistieke vorming (individu)
9/19/01 Module 8.6 Implementatietraject: ontwikkelen van projecten voor Artistieke vorming (individu)
9/19/01 Module 8.7 Kennismaking Artistieke vorming: wat, hoe en waarom? (individu)
9/19/01 Module 9.1 Observerende en oriënterende eerste graad: basisinformatie voor scholen die de nascholing nog niet volgden (leraren-middenkader-vakcoördinatoren - individu).
9/19/01 Module 9.2 Observerende en oriënterende eerste graad: basisinformatie voor scholen die de nascholing nog niet volgden (CLB-medewerkers - individu).
9/19/01 Module 9.3 Observerende en oriënterende eerste graad: basisinformatie voor scholen die de nascholing nog niet volgden (lerarenopleiders - individu)
9/19/01 Module 9.4 Observerende en oriënterende eerste graad: basisinformatie voor scholen die de nascholing nog niet volgden (directies en zorgcoördinatoren basis - individu)
9/19/01 Module 9.5 Observerende en oriënterende eerste graad: basisinformatie voor scholen die de nascholing nog niet volgden (bestuurders - individu)
9/19/01 Module 10.1 Scholen voorbereiden op de tweede graad van het gemoderniseerde secundair onderwijs (leraren, leden middenkader en directies - individu)
9/19/01 Module 10.2 Scholen voorbereiden op de tweede graad van het gemoderniseerde secundair onderwijs (CLB-medewerkers - individu)
9/19/01 Module 10.3 Scholen voorbereiden op de tweede graad van het gemoderniseerde secundair onderwijs (lerarenopleiders - individu)
9/19/01TM Module10.4 Scholen voorbereiden op de tweede graad van het gemoderniseerde secundair onderwijs (niveau scholengemeenschap - team)
9/19/01 Module 11 Digitale tool (individu)
9/19/01TM Module 11 Digitale tool-teamgericht (team)

Reserveren

Als je niet verbonden bent aan een instelling van Katholiek Onderwijs Vlaanderen of nog nooit ingeschreven bent via deze website, kan je een plaats reserveren voor dit initiatief.