|
|
alles omtrent
bestuurszaken
|
|
Auteursrechten en copyright
|
|
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
|
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
|
Rol van een bestuur als werkgever bij evaluatie en tucht van gesubsidieerde personeelsleden |
|
Goed werkgeverschap |
|
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
|
Opleiding financieel beleid voor de leidinggevende |
|
Opleiding fiscaliteit voor directies en administraties |
|
Onthaal kandidaat en startende bestuurders |
|
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
|
(Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning |
|
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
|
Kwaliteitsvol besturen |
|
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
|
Ouders x school x vertrouwen => succesvolle schoolloopbaan |
|
Overheidsopdrachten |
|
Planning Modernisering so - programmatieregelgeving |
|
Werken aan diversiteit in je personeelsbestand |
|
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
|
Informatieveiligheid |
|
Masterplan onderwijsinfrastructuur |
|
Geoptimaliseerde organisatiestructuur en verantwoordelijkheden |
|
De organisatiecultuur als spiegel van het veranderingsproces |
|
Opleiding hiërarchische lijn |
|
|
|
inzetten op
kwaliteitsontwikkeling
|
|
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
|
|
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
|
|
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
|
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
|
Goed werkgeverschap |
|
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
|
Kwaliteitsvol besturen |
|
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
|
Missie, visie en kernwaarden geïnspireerd vanuit de katholieke dialoogschool |
|
Werken aan diversiteit in je personeelsbestand |
|
Informatieveiligheid |
|
Geoptimaliseerde organisatiestructuur en verantwoordelijkheden |
|
De organisatiecultuur als spiegel van het veranderingsproces |
|
Voorjaarsseminarie |
|
Vorming op maat voor besturen en bestuurders |
|
|
bouwen aan
identiteitsontwikkeling
|
|
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
|
|
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
|
|
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
|
Goed werkgeverschap |
|
Bezinning voor onderwijsmensen in de Abdij van Averbode |
|
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
|
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
|
Missie, visie en kernwaarden geïnspireerd vanuit de katholieke dialoogschool |
|
Geoptimaliseerde organisatiestructuur en verantwoordelijkheden |
|
De organisatiecultuur als spiegel van het veranderingsproces |
|
|
|
wegwijs in
financieel beheer & inkoopbeleid
|
|
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
|
Opleiding financieel beleid voor de leidinggevende |
|
Opleiding fiscaliteit voor directies en administraties |
|
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
|
Masterplan onderwijsinfrastructuur |
|
(Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning |
|
Overheidsopdrachten |
|
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
|
|
beheren van
infrastructuur
|
|
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
|
Masterplan onderwijsinfrastructuur |
|
(Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning |
|
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
|
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
|
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
|
|
bouwen aan warm
personeelsbeleid
|
|
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
|
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
|
Rol van een bestuur als werkgever bij evaluatie en tucht van gesubsidieerde personeelsleden |
|
Goed werkgeverschap |
|
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
|
Werken aan diversiteit in je personeelsbestand |
|
|
optimaliseren van
schoolorganisatie
|
|
Auteursrechten en copyright
|
|
Goed werkgeverschap |
|
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
|
Kwaliteitsvol besturen |
|
Ouders x school x vertrouwen => succesvolle schoolloopbaan |
|
Planning Modernisering so - programmatieregelgeving |
|
Missie, visie en kernwaarden geïnspireerd vanuit de katholieke dialoogschool |
|
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
|
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
|
Informatieveiligheid |
|
Geoptimaliseerde organisatiestructuur en verantwoordelijkheden |
|
De organisatiecultuur als spiegel van het veranderingsproces |
|
Opleiding hiërarchische lijn |
|
|
coördineren van
welzijn op het werk
|
|
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
|
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
|
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
|
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
|
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
|
Opleiding hiërarchische lijn |
|
|
|
inzetten op
begeleiding van leerlingen
|
|
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
|
|
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
|
|
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
|
Ouders x school x vertrouwen => succesvolle schoolloopbaan |
|
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
|
Auteursrechten en copyright |
|
|
op stap met
didactiek & leerplannen
|
|
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
|
|
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
|
|
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
|