 |
|
inzetten op
begeleiding van leerlingen
|
| |
Basisvorming leercoaching |
| |
Basisvorming nieuwe internaatbeheerders |
| |
Mindful in het oog van de storm: aandachtstraining op maat van het internaat |
| |
Leercoaching op het internaat: en nu de praktijk! |
| |
Emotionele remediëring: positief leren omgaan met emoties in het internaat |
| |
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
|
| |
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
|
| |
Autisme en … ongewenst gedrag - Gedragsproblemen en agressie: begrijpen en aanpakken |
| |
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
| |
Zin in zingeving voor leerlingen? Nascholing tot bezinningsbegeleiders. |
| |
Relaties en seksualiteit in een context van diversiteit |
| |
RSV binnen de context van je school |
| |
Seminarie voor opvoeders |
| |
Nascholingen ICT |
| |
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
| |
Auteursrechten en copyright |
 |
 |
 |
bouwen aan
identiteitsontwikkeling
|
| |
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
|
| |
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
|
| |
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
| |
Goed werkgeverschap |
| |
Bezinning voor onderwijsmensen in de Abdij van Averbode |
| |
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
| |
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
| |
Zin in zingeving voor leerlingen? Nascholing tot bezinningsbegeleiders. |
| |
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
| |
Missie, visie en kernwaarden geïnspireerd vanuit de katholieke dialoogschool |
 |
 |
 |
op stap met
didactiek & leerplannen
|
| |
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
|
| |
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
|
| |
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
| |
Relaties en seksualiteit in een context van diversiteit |
| |
RSV binnen de context van je school |
| |
Nascholingen ICT |
 |
 |
 |
inzetten op
kwaliteitsontwikkeling
|
| |
Emotionele remediëring: positief leren omgaan met emoties in het internaat |
| |
Leercoaching op het internaat: en nu de praktijk! |
| |
Basisvorming nieuwe internaatbeheerders |
| |
Seminarie voor opvoeders |
| |
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
|
| |
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
|
| |
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
| |
Goed werkgeverschap |
| |
Informatieveiligheid |
| |
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
| |
Kwaliteitsvol besturen |
| |
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
| |
RSV binnen de context van je school |
| |
Werken aan diversiteit in je personeelsbestand |
| |
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
| |
Themadag Leidinggeven – Verandering en stabiliteit. Zie, de mens in onderwijs |
 |
 |
 |
bouwen aan warm
personeelsbeleid
|
| |
Basisvorming nieuwe internaatbeheerders |
| |
Themadag KIES – 17 oktober 2019 |
| |
Rol van een bestuur als werkgever bij evaluatie en tucht van gesubsidieerde personeelsleden |
| |
Goed werkgeverschap |
| |
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
| |
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
| |
Werken aan diversiteit in je personeelsbestand |
| |
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
| |
Themadag Leidinggeven – Verandering en stabiliteit. Zie, de mens in onderwijs |
 |
 |
optimaliseren van
schoolorganisatie
|
| |
Auteursrechten en copyright
|
| |
Goed werkgeverschap |
| |
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
| |
Kwaliteitsvol besturen |
| |
Planning Modernisering so - programmatieregelgeving |
| |
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
| |
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
| |
Informatieveiligheid |
| |
Themadag Leidinggeven – Verandering en stabiliteit. Zie, de mens in onderwijs |
 |
 |
coördineren van
welzijn op het werk
|
| |
Mindful in het oog van de storm: aandachtstraining op maat van het internaat |
| |
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
| |
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
| |
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
| |
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
| |
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
| |
Themadag Leidinggeven – Verandering en stabiliteit. Zie, de mens in onderwijs |
 |
 |
beheren van
infrastructuur
|
| |
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
| |
Masterplan onderwijsinfrastructuur |
| |
(Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning |
| |
Nascholingen ICT |
| |
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
| |
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
| |
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
 |
 |
wegwijs in
financieel beheer & inkoopbeleid
|
| |
Seminarie voor beheerders |
| |
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
| |
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
| |
Masterplan onderwijsinfrastructuur |
| |
(Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning |
| |
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
| |
Opleiding financieel beleid voor de leidinggevende |
| |
Opleiding fiscaliteit voor directies en administraties |
| |
Overheidsopdrachten |
 |
 |
alles omtrent
bestuurszaken
|
| |
Seminarie voor beheerders |
| |
Auteursrechten en copyright
|
| |
Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen |
| |
Rol van een bestuur als werkgever bij evaluatie en tucht van gesubsidieerde personeelsleden |
| |
Goed werkgeverschap |
| |
De school beperkt de kosten voor alle lerenden en armoedebestrijding |
| |
Onthaal kandidaat en startende bestuurders |
| |
Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren? |
| |
(Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning |
| |
Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek |
| |
Kwaliteitsvol besturen |
| |
Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren |
| |
Planning Modernisering so - programmatieregelgeving |
| |
Werken aan diversiteit in je personeelsbestand |
| |
Energie: bespaar geld en draag zorg voor het klimaat |
| |
Informatieveiligheid |
| |
Masterplan onderwijsinfrastructuur |
| |
Geoptimaliseerde organisatiestructuur en verantwoordelijkheden |
| |
De organisatiecultuur als spiegel van het veranderingsproces |
| |
Opleiding hiërarchische lijn |
| |
Opleiding financieel beleid voor de leidinggevende |
| |
Opleiding fiscaliteit voor directies en administraties |
| |
Studiedag beleid rond burn-out in het onderwijs |
| |
Overheidsopdrachten |
 |