Aanmelden




Laden…

Even geduld...

1213/08/305 Ondersteuning- en terugkomsessie Programmeren - Dag 1

Doelstellingen:

Overlegmoment om informatie uit te wisselen en om extra informatie in te winnen.

Doelgroep:

Leraren Toegepaste informatica in de studierichtingen Boekhouden-informatica.

Aanbieder: Nascholingen ICT van het Vlaams Verbond van het katholiek secundair onderwijs (VVKSO) i.s.m. Dienst Nascholing en Internationalisering (DNI)
Inhoud:

In deze nascholing is er mogelijkheid om:

  • overleg te plegen met vakcollega’s;
  • materiaal uit te wisselen;
  • problemen ivm oefeningen voor te leggen;
  • meer uitleg te vragen over bepaalde leerstofonderdelen;
  • ...
Strategie en methode:

Er worden doorheen het jaar 2 van deze ondersteuningsdagen georganiseerd  1213/08/305 en 1213/08/306. Je kan voor één van hen of voor beiden inschrijven.

Bijkomende info:

Deze module wordt enkel georganiseerd wanneer er op 15 september minimaal 5 deelnemers ingeschreven zijn. Vanaf 15 deelnemers wordt de module opgesplitst en zal de bijkomende module plaatsvinden in dezelfde of in een andere lesplaats.

VLUG INSCHRIJVEN IS DUS HEEL BELANGRIJK.

Raadpleeg regelmatig je kalender on-line, want deze is pas definitief vanaf oktober.

Voor bijkomende vragen mail je naar martine.debelder@vsko.be.

De modaliteiten van ICT voor deelname aan dit initiatief kunt u nalezen op www.nascholing.be onder de rubriek ‘info’ of rechtstreeks via deze link.

Sessies: 2 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met maandag 8 oktober 2012 inschrijven en tot en met maandag 1 oktober 2012 uitschrijven.
Bijdrage: 120,00 Euro
Lesgever: Valkeners Christel
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Computerklas VVKSO Mechelen ColomaPLUS (Inschrijven afgesloten)
Tervuursesteenweg 2
2800 Mechelen (Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • donderdag 11 oktober 2012 van 09:30 tot 16:30
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.