Aanmelden




Laden…

Even geduld...

PBRMCSO0DLP220109-01 Online infosessie Wiskunde in de tweede graad D-finaliteit: een gedifferentieerde aanpak

Wil je weten waarom jouw studierichting van tweede graad D-finaliteit voor wiskunde het leerplan B, VB of C heeft?

Hoe stemmen we onze lespraktijk en evaluatie af op onze klasgroep rekening houdend met al onze leerlingen?

Doelstellingen:

Je krijgt het antwoord op volgende vragen.

  1. Waarom krijgt een studierichting van de tweede graad D-finaliteit voor wiskunde het leerplan B, VB of C?
  2. Wat is het verschil tussen deze leerplannen?
  3. Hoe stemmen we onze lespraktijk en evaluatie af op onze klasgroep rekening houdend met al onze leerlingen?
Doelgroep:

Leraren wiskunde tweede graad D-finaliteit.

Aanbieder: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:

In de tweede graad zijn we nu een jaar aan de slag met de nieuwe leerplannen wiskunde. In deze webinar gaan we dieper in op de leerplannen wiskunde van de D-finaliteit.


Je krijgt het antwoord op volgende vragen.

  1. Waarom krijgt een studierichting van de tweede graad D-finaliteit voor wiskunde het leerplan B, VB of C?
  2. Wat is het verschil tussen deze leerplannen?
  3. Hoe stemmen we onze lespraktijk en evaluatie af op onze klasgroep rekening houdend met al onze leerlingen?
Strategie en methode:

Webinar.

Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:
Je geeft wiskunde in de tweede graad D-finaliteit.
 

Voor dit initiatief kan je tot en met woensdag 28 september 2022 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 0,00 Euro
Lesgever: Brebels Nico
Reyntjens Guy
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Online sessie (Inschrijven afgesloten)
(Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • donderdag 29 september 2022 van 19:00 tot 20:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.