PBRMCSO0DLP220109-01 Online infosessie Wiskunde in de tweede graad D-finaliteit: een gedifferentieerde aanpak
Wil je weten waarom jouw studierichting van tweede graad D-finaliteit voor wiskunde het leerplan B, VB of C heeft?
Hoe stemmen we onze lespraktijk en evaluatie af op onze klasgroep rekening houdend met al onze leerlingen?
Doelstellingen:
Je krijgt het antwoord op volgende vragen.
- Waarom krijgt een studierichting van de tweede graad D-finaliteit voor wiskunde het leerplan B, VB of C?
- Wat is het verschil tussen deze leerplannen?
- Hoe stemmen we onze lespraktijk en evaluatie af op onze klasgroep rekening houdend met al onze leerlingen?
Doelgroep:
Leraren wiskunde tweede graad D-finaliteit.
Aanbieder:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:
In de tweede graad zijn we nu een jaar aan de slag met de nieuwe leerplannen wiskunde. In deze webinar gaan we dieper in op de leerplannen wiskunde van de D-finaliteit.
Je krijgt het antwoord op volgende vragen.
- Waarom krijgt een studierichting van de tweede graad D-finaliteit voor wiskunde het leerplan B, VB of C?
- Wat is het verschil tussen deze leerplannen?
- Hoe stemmen we onze lespraktijk en evaluatie af op onze klasgroep rekening houdend met al onze leerlingen?
Strategie en methode:
Webinar.
Sessies:
1 sessie(s)
Voorwaarde:
Je geeft wiskunde in de tweede graad D-finaliteit.
Voor dit initiatief kan je tot en met woensdag 28 september 2022 in- en uitschrijven.
Bijdrage:
0,00 Euro
Lesgever:
Brebels Nico
Reyntjens Guy
Contact:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Online sessie
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- donderdag 29 september 2022
van
19:00
tot
20:00