Aanmelden




Laden…

Even geduld...

PBRMCSO0DLP240409-02 Vakvergadering Mode Antwerpen - Brussel- Mechelen

Je maakt kennis met je modecollega's.
Je krijgt inzicht in de laatste ontwikkelingen binnen het studiegebied mode.
Tijdens dit initiatief reflecteren we over de leerplandoelen en evaluaties en
bekijken we samen hoe we kunnen bijsturen.

Doelstellingen:
  • Je verdiept je kennis over de kwaliteitsverwachtingen (OK) rond evaluatie en feedback.
  • Je krijgt inzicht in je eigen vertaling van leerplandoelen en evaluatiepraktijk door in gesprek te gaan met vakcollega's.
 
Doelgroep:
  • Vakcoördinatoren Mode 2de en 3de graad secundair onderwijs
Aanbieder: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:

Tijdens dit initiatief komen de vakcoördinatoren mode samen.
Je verdiept je kennis over de kwaliteitsverwachtingen (OK) rond evaluatie en feedback.
Je krijgt inzicht in je eigen evaluatiepraktijk door in gesprek te gaan met vakcollega's.
We staan stil bij wat er goed loopt en waar er aanpassingen nodig zijn.

Strategie en methode:

Deze sessie is deels informatief.
Er is ruimte voorzien voor de inbreng van de deelnemers.

Bijkomende info:
  • De deelnemers brengen een laptop mee
  • Opdrachten, evaluaties en de leerplannen van:
    -2de en 3de graad Creatie en mode, D/A-finaliteit
    -3de graad Moderealisatie - A-finaliteit,
    -2de graad Moderealisatie en textielverzorging S - A-finaliteit
  • Een naald en draad, stukje textiel of stof.
Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot 1 dag op voorhand in- en uitschrijven.
Bijdrage: 10,00 Euro
Lesgever: Mys Lieselotte
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Theologisch en Pastoraal Centrum
Groenenborgerlaan 149
2020 Antwerpen (Kaart)
  • Reeks 1:
    • donderdag 23 januari 2025 van 09:30 tot 12:00
Wachtlijst - Volzet? Schrijf je hier in!
(Kaart)
  • Reeks 2:
    Datum en Sessies nog niet gekend.
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.