Aanmelden




Laden…

Even geduld...

PBRMCSO0DLP240265-26 Intervisie Assistentie in Wonen zorg en Welzijn: duale leerweg

Tijdens deze intervisie krijgen de deelnemers de gelegenheid om kennis en expertise te delen.

Doelstellingen:
  • Je deelt expertise en ervaringen m.b.t. de realisatie van het leerplan binnen de duale leerweg
  • Je reflecteert over kwaliteit en kwaliteitsontwikkeling en krijgt bruikbare tips voor je eigen praktijk
Doelgroep:
  • Leraren binnen de opleiding Assistentie in wonen, zorg en welzijn - duale leerweg
Aanbieder: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:

Tijdens deze intervisie gaan we concreet aan de slag met ontwikkelde materialen zoals het opleidingsplan, daarnaast is er ook ruimte om uit te wisselen m.b.t. opdrachtenfiches, evaluatiedocumenten, leerlijnen.
Op basis van wederzijds vertrouwen delen we via netwerkoverleg informatie, ervaringen en expertise.
We bekijken samen of deze materialen kwaliteitsvol zijn, borgen wat goed is en verbeteren waar nodig. Verder gaan we dieper in op bepaalde thema’s zoals feedback, differentiatie, kwaliteitsontwikkeling.

Strategie en methode:

Door het delen van kennis en ervaring krijgen de deelnemers inspiratie voor hun eigen lespraktijk.
We reflecteren over de kwaliteit van de ontwikkelde materialen en gaan dieper in op bepaalde thema’s die rechtstreeks te maken hebben met de lespraktijk in Assistentie in wonen, zorg en welzijn.
Deelnemers krijgen de gelegenheid om eigen vragen of noden voor te leggen.

Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot 1 dag op voorhand in- en uitschrijven.
Bijdrage: 10,00 Euro
Lesgever: Verhaegen Renilde
Raemdonck Annette
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Online sessie
(Kaart)
  • Reeks 1:
    • vrijdag 7 februari 2025 van 09:30 tot 11:30
Wachtlijst - Volzet? Schrijf je hier in!
(Kaart)
  • Reeks 2:
    Datum en Sessies nog niet gekend.
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.