Aanmelden




Laden…

Even geduld...

PBRMCSO0DLP240412 lerend netwerk: intervisie duale leerweg Kinderbegeleider

Tijdens deze intervisie krijgen de deelnemers de gelegenheid om kennis en expertise te delen.
 
Doelstellingen:
  • Je deelt expertise en ervaringen m.b.t. de realisatie van het leerplan binnen de duale leerweg.
  • Je inspireert elkaar met betrekking tot les- en evaluatiemateriaal.
  • Je reflecteert over kwaliteit en kwaliteitsontwikkeling en krijgt bruikbare tips voor je eigen praktijk.
Doelgroep:
  • Leraren Kinderbegeleider - duale leerweg
Aanbieder: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:

De focus van dit netwerk ligt op het samen nadenken over de mogelijkheden om dit leerplan te realiseren via de duale leerweg. We willen ook stilstaan bij het vormgeven van het opleidingsplan.

Strategie en methode:

Delend en leren netwerk.

Bijkomende info:

Vanaf het schooljaar 2022-2023 betaal je als schoolentiteit een bedrag van € 20,00 per netwerk als lidmaatschap voor een schooljaar. Voor dat bedrag kan je meerdere leden van een schoolteam laten participeren aan het netwerk ongeacht het aantal sessies. Je ontvangt als schoolentiteit dus slechts 1 factuur van € 20,00 bij de start van het lerend netwerk.

Dit bedrag is exclusief lunch (Brussel lunch 10 euro + Gent lunch 8,5 euro)

Vragen hierover? Academie@katholiekonderwijs.vlaanderen

Sessies: 4 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met zaterdag 22 maart 2025 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 38,50 Euro
Lesgever: Verhaegen Renilde
Raemdonck Annette
Simons Greet
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Meerdere lesplaatsen
(Kaart)
  • Reeks 1:
    • woensdag 26 maart 2025
      Katholiek Onderwijs Vlaanderen Guimardstraat 1 1040 Brussel (kaart)
      van 09:30 tot 16:00
    • donderdag 5 juni 2025
      Sint-Baafshuis Biezekapelstraat 2 9000 Gent (kaart)
      van 09:30 tot 16:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.