Aanmelden




Laden…

Even geduld...

PBRMSKO0INT240223-03 Slotdag voor aanvangsbegeleiders

Alle aanvangsbegeleiders die startende opvoeders hebben ondersteund en begeleid, worden hartelijk uitgenodigd voor deze slotdag. Er wordt teruggeblikt op het voorbije jaar, goede praktijken worden gedeeld en een plan van aanpak naar het volgend jaar toe vastgelegd.

Doelstellingen:
  • Je blikt terug en evalueert samen met collega aanvangsbegeleiders je aanpak van het voorbije schooljaar.
  • Je ontwikkelt voor je zelf een plan van aanpak.
  • Je wisselt met collega aanvangsbegeleiders uit over concrete casussen en inspireert elkaar. Je professionaliseringsnoden worden in kaart gebracht en waar nodig wordt hier een bijkomend aanbod voor voorzien of wordt er doorverwezen.
Doelgroep:
  • Ervaren en startende aanvangsbegeleiders van onderwijsinternaten 
     
Aanbieder: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:

Tijdens deze slotdag blik je terug op je aanpak doorheen het voorbije schooljaar en maak je voor jezelf helder wat je wil borgen en wat je best bijstuurt of bijvoegt. Je professionaliseringsnoden worden bovendien in kaart gebracht en waar nodig wordt hier een bijkomend aanbod voor voorzien of wordt er doorverwezen.

Strategie en methode:

Interactieve sessie waarin a.d.h.v. een werkvorm aan zelfreflectie wordt gedaan en de bestaande aanpak wordt geëvalueerd aan de hand van feedback van startende opvoeders.
Uitwisseling met collega- aanvangbegeleiders.

Bijkomende info:

In de deelnameprijs is een broodjesmaaltijd inbegrepen.

Sessies: 2 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met maandag 2 juni 2025 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 30,00 Euro
Lesgever: Vrijdags Barbara
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Guimardstraat 1
1040 Brussel (Kaart)
  • Reeks 1: (7 vrije plaatsen)
    • vrijdag 6 juni 2025 van 10:00 tot 15:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.