KOEPCBA0DLP250027-WIS-2TM Sleutels voor sterk wiskundeonderwijs. Met kleine stappen, sprongen vooruit!
Geef al je leerlingen een stevige wiskundige basis en ontdek hoe elke stap telt om grote sprongen vooruit te maken. In deze nascholing ontdek je welke sleutels jij kan inzetten om jouw wiskundeonderwijs te versterken.
Doelstellingen:
- Het schoolteam verdiept zich in krachtige didactiek voor wiskunde met aandacht voor kennis, inzicht en vaardigheden.
- Het schoolteam maakt kennis met de opbouw en samenhang van inhouden van wiskunde.
- Het schoolteam ontwikkelt samen visie over krachtig wiskundeonderwijs.
Doelgroep:
- Schoolteams lager onderwijs
- Schoolteams basisonderwijs
Aanbieder:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:
Je ontdekt hoe je met directe instructie en een doordachte opbouw werkt aan stevige wiskundige fundamenten. Je verdiept je in wat werkt in de klaspraktijk vanuit onderzoek en krijgt sleutels aangereikt om jouw didactiek te versterken.
Strategie en methode:
Je krijgt input en werkt (inter)actief met praktijkvoorbeelden en gerichte (reflectie)opdrachten. Je wisselt uit met collega’s en vertaalt nieuwe inzichten naar je eigen klas- en schoolcontext.
Bijkomende info:
Aanrader: we hebben ook een complementair aanbod voor individuele leraren: PBRMCBA0DLP250098-01 Lerend netwerk: probleemoplossend denken en vraagstukken in de lagere school.
Onderstaande prijs is enkel geldig voor leden van Katholiek Onderwijs Vlaanderen.
Deze module is Teamgericht. Je kan dus niet individueel inschrijven maar enkel als team.
Sessies:
2 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief mogen maximum 30 deelnemer(s) per school, scholengemeenschap, instelling, bestuur of organisatie ingeschreven worden.
Voor dit initiatief kan je tot 7 dagen op voorhand in- en uitschrijven.
Bijdrage:
660,00 Euro
Deze module is teamgericht. De bijdrage is per team.
Contact:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Eigen school
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
(Kaart)