PBRMCSO0DLP240265-23 Integratie zorg en anatomie en fysiologie; gebruik van ICF-schema in GZ
Doelstellingen:
- Je verwerft inzicht in de patronen van Gordon en ICF.
- Je past het ICF-denken toe in casussen voor leerplandoelen van leerplan gezondheidszorg.
- Je koppelt de doelen van 'zorg' aan anatomie en fysiologie.
Doelgroep:
- Leraren 'zorg' 3de graad gezondheidszorg 3de graad secundair onderwijs
Aanbieder:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:
Tijdens deze sessie verkennen we de integratie vanuit bouwsteen zorg met anatomie en fysiologie. We frissen het ICF-schema op en geven didactische tips om dit schema te gebruiken in je lespraktijk. Hierbij bewaken we ook de integratie tussen de verschillende bouwstenen.
Strategie en methode:
Informeren, activerende werkvormen.
Bijkomende info:
Breng gerust eigen materiaal mee rond het gebruik van ICF-schema. Breng tevens je eigen laptop mee.
Sessies:
1 sessie(s)
Voorwaarde:
Bereid zijn om materiaal uit te wisselen.
Voor dit initiatief kan je tot 1 dag op voorhand in- en uitschrijven.
Bijdrage:
10,00 Euro
Lesgever:
Verhaegen Renilde
Van Severen Tine
Raemdonck Annette
Dewaegeneere Jolien
Contact:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
DPCM
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Frederik de Merodestraat 18
2800
Mechelen
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- dinsdag 8 oktober 2024
van
09:30
tot
12:00
Wachtlijst - Volzet? Schrijf je hier in!
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
(Kaart)