Aanmelden




Laden…

Even geduld...

PBRMLER0BLL230318-03 Netwerkdag van de startende leerlingenbegeleider (max. halftijds aan de slag) | 21 mei 2024

Dag 3 van dit driedaags traject.

Het einde van het schooljaar nadert met rasse schreden. We blikken samen met je collega's terug op het voorbije schooljaar en we kijken tegelijkertijd met een kwaliteitsvolle blik vooruit. 

  • Wat hebben we geleerd?
  • Wat gaf ons energie?
  • Waar liepen we tegenaan?
  • Wat willen we zeker behouden?
  • En waar hebben we onze twijfels over?
  • Waar willen we volgend schooljaar concreet op inzetten?

 

Doelstellingen:
  • Samen met collega's reflecteer je over je eigen praktijk én doe je inspiratie op in functie van je schooleigen werking.
  • Je maakt kennis met verschillende tools, kaders en regelgeving m.b.t. kwaliteitsvolle leerlingenbegeleiding.
  • Je ontdekt de samenhang tussen deze verschillende kaders.
  • Je maakt kennis met de diverse ondersteunings- en begeleidingsinitiatieven van de pedagogische begeleiding van Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Doelgroep:
  • Startende leerlingenbegeleiders secundair onderwijs regio Oost-Vlaanderen die maximum halftijds aan de slag zijn.
Aanbieder: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:

Op een veilige en interactieve manier reflecteren we met collega's over kwaliteitsvolle leerlingenbegeleiding. We delen ervaringen, wisselen van gedachten en inspireren elkaar.

Strategie en methode:

We voorzien ruimte en tijd voor reflectie en gedachtewisseling.

Bijkomende info:

.

In de deelnameprijs is een broodjesmaaltijd inbegrepen.

Sessies: 2 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met maandag 20 mei 2024 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 20,00 Euro
Lesgever: Loobuyck Kris
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Sint-Baafshuis
Biezekapelstraat 2
9000 Gent (Kaart)
  • Reeks 1:
    • dinsdag 21 mei 2024 van 09:00 tot 16:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.