PBRMLER0BLL230541-01 Leerlingenreglementering voor aanloopstructuuronderdelen en duale structuuronderdelen
Tijdens deze sessie wordt de reglementering toegelicht wat betreft leerlingen in aanloopstructuuronderdelen en duale structuuronderdelen: toelatings- en overgangsvoorwaarden, studiebekrachtiging, flexibele trajecten...
Doelstellingen:
- Je krijgt inzicht in de regelgeving.
- Je leert aan de hand van concrete casussen de toepassing kennen van deze regelgeving
Doelgroep:
- Directeurs
- Coördinatoren
- Leerlingenbegeleiders
- Trajectbegeleiders
- Administratief medewerkers van centra leren en werken
Aanbieder:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:
- We geven toelichting bij de actuele regelgeving over toelatings- en overgangsvoorwaarden, studiebekrachtiging en flexibele leertrajecten in aanloopstructuuronderdelen en duale structuuronderdelen.
- We concretiseren de regelgeving aan de hand van casussen en vooraf doorgestuurde vragen.
- We voorzien de mogelijkheid voor vragen en uitwisseling.
Strategie en methode:
Deze sessie bestaat hoofdzakelijk uit toelichting en informatie. Vragen kunnen vooraf doorgestuurd worden aan barbara.heyde@katholiekonderwijs.vlaanderen, we nemen ze op in de presentatie. We maken tijdens de sessie zelf ook tijd voor (bijkomende) vragen en uitwisseling.
Bijkomende info:
Vragen of concrete casussen die de deelnemers graag aan bod zien komen mogen tot 26 april 2024 doorgestuurd worden aan barbara.heyde@katholiekonderwijs.vlaanderen.
Sessies:
1 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot 1 dag op voorhand in- en uitschrijven.
Bijdrage:
5,00 Euro
Lesgever:
Stassen Koen
Latifine Loubna
Heyde Barbara
Contact:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Guimardstraat 1
1040
Brussel
(Kaart)
- Reeks
1:
(Inschrijven afgesloten)
- maandag 29 april 2024
van
09:30
tot
12:30
Wachtlijst - Volzet? Schrijf je hier in!
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
(Kaart)