Aanmelden




Laden…

Even geduld...

1112/02/001 eloV: hoe een efficiënte communicatie opzetten?

Doelstellingen:

Na deze sessie hebben de deelnemers een overzicht over alle communicatiemiddelen die in het elektronisch leerplatform eloV beschikbaar zijn. Ze krijgen ook zicht op het praktische gebruik er van voor leerlingen, collega’s en ouders.

Doelgroep:

Alle leraren secundair onderwijs

Aanbieder: Dienst Nascholing en Internationalisering van het VSKO (DNI) i.s.m. Nascholingen ICT van het VVKSO
Inhoud:

In deze sessie belichten we alle belangrijke mogelijkheden van communicatie die in eloV aanwezig zijn:

  • mededelingen
  • berichten
  • e-mail
  • taken
  • agenda en klasagenda
  • discussiefora
  • blogs
  • journaals

Met een aantal praktische toepassingen tonen we niet alleen de mogelijkheden van zuivere communicatie naar leerlingen en ouders, maar ook al enkele didactische toepassingen. Bijvoorbeeld: werkjes elektronisch indienen door leerlingen via journaals, klassikale discussies opzetten via blogs of fora.

 

Bijkomende info:

Deelnemers die niet beschikken over een eloV-account krijgen een tijdelijke gratis account en een eloV-cursus om deze materie in te oefenen. Op aanvraag wordt de sessie ook in de eigen school gegeven. Voor bijkomende informatie kunt u een e-mail sturen naar paul.decuypere@vsko.be

De modaliteiten zijn aangepast vanaf het schooljaar 2011-2012. U kunt ze hier nalezen.

Sessies: 1 sessie(s)
Kwalificatie:

aangepaste herneming

Voorwaarde:

Goede kennis van het algemeen pc-gebruik (Windows, Verkenner, Word ...)


Voor dit initiatief kan je tot en met dinsdag 4 oktober 2011 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 60,00 Euro
Lesgever: Decuypere Paul
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Computerklas VVKSO Antwerpen 1ste verdieping (klein lokaal) (Inschrijven afgesloten)
Noorderlaan 108
2030 Antwerpen (Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • woensdag 5 oktober 2011 van 13:30 tot 16:30
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.