4/20/04-4.3 Inhaalsessie ProfS 3de jaar 2019-2020: Succesvol traject van functioneren en evalueren
Deze module is onderdeel van de vorming rond schoolleiderschap, ProfS, van Katholiek onderwijs Vlaanderen. Deze 3-jarige opleiding voor beginnende directeurs gewoon en buitengewoon basisonderwijs is geïnspireerd op het eigen opvoedingsproject van het katholiek onderwijs.
Aanbieder:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:
De kwaliteit van een school wordt sterk bepaald door de kwaliteit van haar personeelsleden. Onderwijsinstellingen dienen bij hun interne kwaliteitszorg dus ook aandacht te hebben voor de aanvangs- en verdere loopbaanbegeleiding van hun personeelsleden. Uiteraard zal niet alleen bij de aanwerving, maar gedurende de gehele loopbaan blijvende zorg noodzakelijk zijn om personeelsleden te begeleiden in hun groei en professionalisering. Hierbij zullen de functiebeschrijving, functionerings- en evaluatiegesprekken een belangrijk instrument zijn.
In deze sessie lichten we het decretale kader van functioneren en evalueren toe. We focussen op het positieve aspect van de functiebeschrijvingen in het kader van loopbaanbegeleiding. We hebben het over de aanvangsbegeleiding en de beoordeling in het kader van het verwerven van het recht op een tijdelijke aanstelling van doorlopende duur. We bieden je enkele inzichten in het opstellen van een goede functiebeschrijving.
Sessies:
2 sessie(s)
Lesgever:
Keppens Marc
Goeminne Els
Contact:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Digitaal via een ZOOM-sessie
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- dinsdag 9 maart 2021
Digitaal via een ZOOM-sessie
(kaart)
van
09:30
tot
12:00
- dinsdag 9 maart 2021
Sint-Baafshuis
Biezekapelstraat 2
9000
Gent (kaart)
van
13:00
tot
16:00
(Afgelast)