Aanmelden




Laden…

Even geduld...

PBRMCSO0DLP210272-05 Reflecteren op en evalueren van doelen Indirecte zorg in MW en ZW

In de vernieuwde leerplannen van Maatschappij en welzijn en van Zorg en welzijn zijn leerplandoelen indirecte zorg opgenomen die focussen op maaltijdzorg, linnen- en interieurzorg. Reflecteren met leerlingen over hun handelen tijdens indirecte zorg en evalueren van deze doelen blijven voor leraren vakdidactische uitdagingen.

Doelstellingen:
  • Kennismaken met inzichten en adviezen rond evalueren van doelen indirecte zorg die bijdragen tot efficiënter en transparanter evalueren
  • Suggesties aangeboden krijgen om je evaluatiemateriaal voor indirecte zorg bij te sturen
Doelgroep:
  • Leraren indirecte zorg tweede graad MW en ZW
Aanbieder: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:

Je maakt kennis met drie inspirerende documenten rond:

  • indirecte zorg die bijdragen tot betere inzichten bij evalueren van leerplandoelen indirecte zorg in MW en ZW
  • Criteria rond voedselveiligheid
  • Processtappen bij maaltijdzorg, linnen- en interieurzorg
  • Reflecteren op en evalueren van maaltijdzorg, linnen- en interieurzorg
Strategie en methode:

De sessie gaat digitaal door en is een vervolg op de implementatiesessie "Indirecte zorg" van 2021 bij het leerpad MW en ZW.

Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:

De leerkrachten indirecte zorg geven reeds les in het 3de leerjaar MW en/of ZW en/of zullen volgend schooljaar in het 4de leerjaar lesgeven.


Voor dit initiatief kan je tot en met dinsdag 29 maart 2022 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 0,00 Euro
Lesgever: Molein Ingrid
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Online sessie (Inschrijven afgesloten)
(Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • woensdag 30 maart 2022 van 13:30 tot 16:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.