Aanmelden




Laden…

Even geduld...

Help

Alles uitvouwen
Algemeen
Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten. Wat nu?
Wanneer je jouw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten bent, kan je deze steeds terughalen via Aanmeldproblemen? op de startpagina.
Hoe vind ik de website van vorig jaar?
Sinds werkjaar 2012-2013 zijn de alle werkjaren vanaf 2011-2012 toegankelijk op deze website. Je kunt van werkjaar veranderen door rechtsboven op de knop te drukken. Wil je echter werkjaren van voor 2011-2012 bereiken dan klik je rechtsboven op 'voorgaande jaren'.
Hoe meld ik een probleem?
Indien je een probleem hebt, kan je ons steeds contacteren. Details hiervoor vind je op de Contactpagina
Vragen rond gebruikersnamen en wachtwoorden binnen Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Ik heb meerdere gebruikersnamen. Hoe voeg ik deze samen tot 1?
Het is mogelijk dat je binnen www.nascholing.be of binnen Katholiek Onderwijs Vlaanderen meerdere gebruikersnamen hebt. Je kan deze gebruikersnamen samenvoegen zodat je slechts 1 gebruikersnaam en wachtwoord dient te onthouden. Dit gaat als volgt te werk:
  1. Je meldt zich aan met jouw gebruikersnaam en wachtwoord dat je gebruikt op www.nascholing.be.
  2. Als je in het rechtermenu een keuzelijst heeft, dient je daar eerst de functie deelnemer te selecteren.
  3. Je klikt op gegevens wijzigen in het rechtermenu.
  4. Vervolgens klik je in die pagina op het tabblad Gebruikersnamen samenvoegen.
  5. Je voert dan jouw dubbele gebruikersnaam en wachtwoord in.
  6. Je klikt op Samenvoegen.
  7. Je krijgt dan in een overzicht de gegevens te zien van deze twee of meerdere gebruikersnamen. In de linker kolom zie je de gebruikersnaam die behouden blijft.
  8. Je klikt op samenvoegen.
  9. Het proces van het samenvoegen wordt nu gestart. Je verliest geen gegevens.
  10. Nadat het proces voltooid is, word je automatisch aangemeld met jouw behouden gebruikersnaam en wachtwoord. De samenvoeging is klaar.
Ik zie school X en Y als ik op ‘Gegevens wijzigen’ klik maar niet school Z?
Je hebt op school Z waarschijnlijk een andere gebruikersnaam. Je kunt beide echter samenvoegen zodat je met jouw ene gebruikersnaam over al jouw scholen heen de kalender en jouw inschrijvingen kan opvolgen.
Hoe pas ik de nascholingsverantwoordelijken aan?
Indien je nascholingsverantwoordelijke bent, meld je je aan met jouw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord en selecteer je in de keuzelijst in het rechtermenu de instelling waarvoor je de nascholingsverantwoordelijken wilt aanpassen.
  1. In het rechtermenu klik je op Deelnemers wijzigen.
  2. De nascholingsverantwoordelijken zullen in de deelnemerslijst in het oranje aangeduid worden.
  3. Je kunt deelnemers aanpassen door op het potloodje naast de naam te klikken.
  4. Je vinkt voor een nascholingsverantwoordelijke onderaan het vakje aan.
  5. Je bewaart de gegevens.
Wat kan een nascholingsverantwoordelijke doen en wat niet?
Binnen www.nascholing.be zijn het de nascholingsverantwoordelijken die inschrijvingen kunnen doen, aanpassen en uitschrijvingen doen, de facturatiegegevens wijzigen en het inschrijvingsoverzicht bekijken.
Wat als ik mijn wachtwoord verander? / Ik kan niet meer aanmelden in een andere toepassing van Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Sinds de invoering van 1 gebruikersnaam en wachtwoord zijn jouw gebruikersnaam en wachtwoord dezelfde voor zo wat alle toepassingen binnen Katholiek Onderwijs Vlaanderen. Indien je jouw gebruikersnaam of wachtwoord op 1 van deze toepassingen (zoals www.nascholing.be) aanpast, dan zal dit ook in alle andere toepassingen van Katholiek Onderwijs Vlaanderen aangepast worden (zoals: IDP, website, nieuwsbrief …)
Wat gebeurt er als ik een persoon uit mijn deelnemerslijst verwijder?
Wanneer je een persoon verwijdert uit de deelnemerslijst dan zal deze persoon ook in alle andere toepassingen van Katholiek Onderwijs Vlaanderen op inactief gezet worden vanaf de dag dat je deze actie uitvoert. Een deelnemer verwijderen dient dus enkel te gebeuren indien deze persoon uit dienst is gegaan. Je kunt een deelnemer enkel verwijderen indien deze geen inschrijvingen meer heeft voor het huidige schooljaar. Indien de persoon een nascholingsverantwoordelijke was, dan zal deze niet meer kunnen aanmelden in functie van de school. Een verwijderde persoon kan wel nog steeds aanmelden met zijn persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord op www.nascholing.be om attesten van vroeger gevolgde nascholingen te downloaden.
Specifiek voor een deelnemer van een nascholing
Hoe kan ik zelf inschrijven?
Elke deelnemer kan zichzelf inschrijven via nascholing.be Voorwaarde: de leraren en andere medewerkers moeten gekoppeld zijn binnen het team van medewerkers. De contactpersoon binnen de school of organisatie ontvangt steeds een e-mail over de inschrijving en kan nog steeds de persoon uitschrijven bij niet akkoord. Als directeur of nascholingsverantwoordelijke kun je de instellingen ook aanpassen, zodat teamleden zichzelf toch niet kunnen inschrijven. Hoe zelf inschrijven en instellingen aanpassen?
Wanneer ben ik zeker van mijn deelname?
Bij inschrijving krijg je een e-mail waarin gemeld wordt dat we jouw inschrijving ontvangen hebben. Na verwerking van jouw inschrijving en na het vastleggen van de definitieve data, krijg je een bevestigingsmail. Je bent pas zeker van jouw deelname na ontvangst van de bevestigingsmail of na controle van jouw persoonlijke agenda.
Wat kan ik met mijn persoonlijke kalender bekijken?
De kalender is de verzamelplaats en het uitgangspunt van alle informatie die je nodig hebt. Je vindt er
  • Een overzicht van alle data van de initiatieven waarvoor je bent ingeschreven
  • De correcte adresgegevens waar de sessie doorgaat en de uren wanneer de sessie doorgaat
  • Een link naar de routebeschrijving met de auto of via het openbaar vervoer
  • De naam en het e-mailadres van de lesgever.
  • Een link naar de modulefiche waar je alle details over dit initiatief kunt nalezen
Hoe vul ik mijn evaluatie in?
  • Indien je nog niet aangemeld bent, doe je dit eerst.
  • Je dient aan te melden met jouw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Indien je ook nascholingsverantwoordelijke bent, dien je in de keuzelijst in het rechtermenu de functie 'Deelnemer' te selecteren.
  • In het menu bovenaan klik je op 'Attesten' of je kiest voor 'evaluatie invullen' in het menu op de rechterkant.
  • Je krijgt een lijst te zien van nascholingen waarvoor je bent ingeschreven.
  • Vanaf de dag van de laatste sessie van een initiatief staat dit initiatief in de lijst 'Evaluatie beschikbaar:' Naast de titel zal je een link zien om de evaluatie in te vullen. Deze link blijft 30 dagen geldig. Om een waardevolle evaluatie te krijgen vragen wij je binnen de 30 dagen de evaluatie in te vullen. Na deze 30 dagen wordt de evaluatie afgesloten.
  • Na het invullen van de evaluatie klik je op 'Verzenden' om deze op te slaan.
  • Jouw evaluatie is nu klaar.
Hoe download ik mijn attest?
  • In het menu bovenaan klik je op 'Attesten'
  • Indien je nog niet aangemeld bent, wordt dit nu gevraagd.
  • Eens je aangemeld bent, krijg je een lijst te zien van nascholingen waarvoor je bent ingeschreven.
  • Je zal mogelijk verschillende lijstjes te zien krijgen.
    • 'Attest Beschikbaar' betekent dat je het attest kunt bekijken en downloaden.
    • 'Wachten op attest' betekent dat je de evaluatie reeds hebt ingevuld maar dat de lesgever nog niet alle aanwezigheden heeft ingevuld.
    • 'Evaluatie beschikbaar' betekent dat je van dit initiatief de evaluatie nog moet invullen. Pas nadat de evaluatie is ingevuld, kan het attest gedownload worden.
    • 'Nog niet afgelopen' betekent dat dit initiatief nog niet is gestart of beëindigd.
    • 'Niet meer voor evaluatie beschikbaar' betekent dat de evaluatietermijn verlopen is. Je kunt de evaluatie dan niet meer invullen.
  • Indien het initiatief waarvan je het attest wilt downloaden in de lijst 'Attest Beschikbaar' staat, klik je op 'Attest downloaden'. Je krijgt dan het attest te zien. Rechtsboven vind je dan een downloadknop om de PDF te downloaden. De gedownloade versie kan je dan eenvoudig afdrukken.
Hoe kan ik de antwoorden op vragen aanpassen

Aangemeld als deelnemer kan je de antwoorden wijzigen zolang de inschrijftermijn niet verlopen is.

Je gaat als volgt te werk:

  • Je meldt aan met jouw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.
  • In het rechtermenu klik je op antwoorden wijzigen
  • Je klikt op de module waarvoor je jouw antwoorden wilt wijzigen.
  • Wanneer je klaar bent met de antwoorden aan te passen klik je onderaan op 'Opslaan'
Specifiek voor een school, scholengemeenschap, instelling, bestuur of organisatie
Hoe moet ik inschrijven?
voor een individugericht initiatief:
  • Blader door het aanbod of gebruik de zoekfunctie om een initiatief te vinden waarvoor je wilt inschrijven.
  • Boven- en onderaan de modulefiche vind je een knop 'Schrijf nu in'. Klik op deze knop om de inschrijving te starten.
  • Je ziet nu bovenaan een stappenbalk. Meestal bestaat de inschrijvingsprocedure uit 4 stappen. Indien er vragen dienen beantwoord te worden zullen er 5 stappen zijn.
  • Bij de eerste stap kies je de lesplaats. Kies een geschikte lesplaats door op de knop 'Selecteer' te klikken.
  • In de volgende stap selecteer je de deelnemers die je wilt inschrijven voor dit initatief. Indien er personen zijn die je wilt inschrijven, maar nog niet in jouw deelnemerslijst voorkomen, kan je deze toevoegen door op 'Nieuwe deelnemer toevoegen' te klikken. Na het toevoegen van de nieuwe deelnemer(s) kom je terug in stap 2 terecht. Als alle deelnemers die je wenst in te schrijven in de lijst van de 'In te schrijven deelnemers' staan, klik je onderaan de pagina op 'Volgende stap'
  • Indien er vragen zijn is dit de volgende stap. Per deelnemer krijg je een set van vragen. Vragen met een rood sterretje * zijn verplichte vragen. Je kunt er ook bovenaan ook voor kiezen dezelfde antwoorden voor alle deelnemers in te vullen. Dan moet je de set van vragen slechts 1x in te vullen. Nadat de vragen zijn ingevuld, klik je onderaan op 'Volgende stap'. Indien er geen vragen zijn, zal je deze stap niet te zien krijgen.
  • De voorlaatste stap bestaat uit het controleren van jouw adres- en facturatiegegevens. Indien deze nog niet ingevuld zijn, word je verplicht deze aan te vullen. Indien deze reeds ingevuld zijn, moet je ze enkel te controleren. Onderaan staat een knop 'Gegevens wijzigen' waarmee je jouw gegevens kunt wijzigen. Als de gegevens correct en/of aangevuld zijn, klik je onderaan op 'Volgende stap'. Je kunt per nascholing het facturatieadres aanpassen.
  • De laatste stap bestaat uit het overzicht. In deze stap dien je te controleren of alle gegevens correct zijn. Indien je nog een fout opmerkt, kan je in de stappenbalk telkens klikken op de stap waar je iets wilt veranderen. Bijvoorbeeld: je bent een deelnemer vergeten selecteren om in te schrijven, dan klik je bovenaan op Stap 2: Deelnemers en je kan dan de deelnemers aanpassen. Je kunt dan terug naar het overzicht gaan door op de laatste stap te klikken bovenaan. In het overzicht onderaan dien je enkel nog op Voltooien te klikken. Opgelet! Jouw inschrijving is pas definitief wanneer je op de knop 'Voltooien' heeft geklikt.
  • Nadat je op voltooien hebt geklikt, krijg je een inschrijvingsoverzicht te zien. Dit overzicht wordt ook verstuurd naar jouw e-mailadres.
voor een teamgericht of vraaggestuurd initiatief:
  • Blader door het aanbod of gebruik de zoekfunctie om een initiatief te vinden waarvoor je wilt inschrijven.
  • Boven- en onderaan de modulefiche vind je een knop 'Schrijf nu in'. Klik op deze knop om de inschrijving te starten.
  • Je ziet nu bovenaan een stappenbalk. Deze bestaat uit 5 stappen.
  • De eerste stap betreft de contactpersoon die dient gekozen te worden voor elke teamgerichte of vraaggestuurde nascholing. Er kan slechts 1 contactpersoon gekozen worden. Kies een contactpersoon door in de lijst 'Selecteer' te klikken. Indien de persoon die je als contactpersoon wilt inschrijven nog niet in jouw deelnemerslijst zit, kan je deze toevoegen door op 'Nieuwe deelnemer toevoegen' te klikken. Als je de contactpersoon heeft geselecteerd, klik je op 'Volgende stap'
  • In de volgende stap krijg je een set vragen die dienen ingevuld te worden. Deze vragen gaan specifiek over de organisatie van de teamgerichte of vraaggestuurde nascholing. Vragen met een rode ster * zijn verplichte vragen. Nadat de vragen zijn ingevuld, klik je onderaan op 'Volgende stap'.
  • In de volgende stap selecteer je de deelnemers die je wilt inschrijven voor dit initiatief. Indien er personen zijn die je wilt inschrijven maar nog niet in jouw deelnemerslijst zitten, kan je deze toevoegen door op 'Nieuwe deelnemer toevoegen' te klikken. Na het toevoegen van de nieuwe deelnemer(s) kom je terug in stap 3 terecht. Als alle deelnemers die je wenst in te schrijven in de lijst van de 'In te schrijven deelnemers' staan, klik je onderaan de pagina op 'Volgende stap'
  • De voorlaatste stap bestaat uit het controleren van jouw adres- en facturatiegegevens. Indien deze nog niet ingevuld zijn, zal je deze verplicht moeten aanvullen. Indien deze reeds ingevuld zijn, moet je ze enkel te controleren. Onderaan staat een knop 'Gegevens wijzigen' waarmee je jouw gegevens kunt wijzigen. Als de gegevens correct en/of aangevuld zijn, klik je onderaan op 'Volgende stap'
  • De laatste stap bestaat uit het overzicht. In deze stap dien je te controleren of alle gegevens correct zijn. Indien je nog een fout opmerkt, kan je in de stappenbalk telkens klikken op de stap waar je iets wilt veranderen. Bijvoorbeeld: je bent een deelnemer vergeten selecteren om in te schrijven, dus je klikt bovenaan op Stap 2: Deelnemers en je kunt dan de deelnemers aanpassen. Je kan dan terug naar het overzicht gaan door op de laatste stap te klikken bovenaan. In het overzicht onderaan dien je enkel nog op Voltooien te klikken. Opgelet! Jouw inschrijving is pas definitief wanneer je op de knop 'Voltooien' hebt geklikt.
  • Nadat je op voltooien hebt geklikt, krijg je een inschrijvingsoverzicht te zien. Dit overzicht wordt ook gemaild naar jouw e-mailadres.
Hoe kan ik uitschrijven?

Het uitschrijven van een deelnemer kan slechts onder bepaalde voorwaarden. De eerste voorwaarde is dat de in- en uitschrijftermijn nog niet verstreken is. Deze termijn staat telkens in het Inschrijvingsoverzicht dat je op het einde van de inschrijving te zien krijgt en ook ontvangt per e-mail.

Wanneer aan voorgaande voorwaarde is voldaan kan men de deelnemer probleemloos uitschrijven. De procedure om uit te schrijven is exact dezelfde als om in te schrijven.

voor een individugericht initiatief:
  • Je gaat naar het initiatief waarvoor je de uitschrijving wilt doen. Dit kan je gemakkelijk doen door naar Kalenders te gaan en te kiezen voor Sorteer per Deelnemer.
  • Nadat je de deelnemer hebt geselecteerd en zijn kalender ziet, kan je op de titel van de module klikken om naar de modulefiche te gaan.
  • Je klikt op de knop Pas inschrijving aan en doorloop het stappenplan zoals je normaal doet bij een inschrijving.
  • Je selecteert de lesplaats waarvoor de deelnemer is ingeschreven.
  • In stap 2 zal je nu de deelnemer in de Ingeschreven deelnemers lijst zien. Je klikt op Schrijf uit en doorloopt de volgende stappen tot het overzicht.
  • De deelnemer is nu uitgeschreven.
voor een teamgericht of vraaggestuurd initiatief:

Voor een teamgericht of vraaggestuurd initiatief is de werking dezelfde als voor een individugericht initiatief.

  • Je gaat naar het initiatief waarvoor je de uitschrijving wilt doen. Dit kan je makkelijk doen door naar Kalenders te gaan en te kiezen voor Sorteer per Deelnemer.
  • Nadat je de deelnemer hebt geselecteerd en zijn kalender ziet, kan je op de titel van de module klikken om naar de modulefiche te gaan.
  • Je klikt op de knop Pas inschrijving aan en doorloop het stappenplan zoals je normaal doet bij een inschrijving.
  • In de eerste stap zal je nu de deelnemer in de Ingeschreven deelnemers lijst zien. Je klikt op Schrijf uit en doorloopt de volgende stappen tot het overzicht.
  • De deelnemer is nu uitgeschreven.
Hoe kan ik iemand vervangen?

Wanneer iemand die ingeschreven is, niet kan komen naar een initiatief, of je iemand voor een andere reden wilt vervangen is het wenselijk dat je dit vooraf op de website doet. Een deelnemer kan namelijk zijn attest van deelname niet bekomen indien hij/zij niet zelf is ingeschreven voor het initiatief. Een deelnemer kan je altijd vervangen, zelfs na de sessies, maar het is wenselijk die vooraf te doen, zo bespaar je werk achteraf.

  • Je gaat naar het initiatief waarvoor je de deelnemer wilt vervangen. Dit kan je makkelijk doen door naar Kalenders te gaan en te kiezen voor Sorteer per Deelnemer.
  • Nadat je de deelnemer hebt geselecteerd en de kalender ziet, kan je op de titel van de module klikken om naar de modulefiche te gaan.
  • Je klikt op de knop Pas inschrijving aan en doorloop het stappenplan zoals je normaal doet bij een inschrijving.
  • Indien het een individugerichte nascholing betreft selecteer je eerst de lesplaats waarvoor de deelnemer is ingeschreven.
  • Nu krijgt je de lijst met Ingeschreven deelnemers en Niet ingeschreven deelnemers te zien. Voeg eerst de vervangende deelnemer toe aan de Ingeschreven deelnemers lijst. Daarna haal je de te vervangen deelnemer uit de Ingeschreven deelnemers lijst en je klikt op Volgende.
  • Doorloop de rest van de stappen als in een normale inschrijving.
  • Jouw deelnemer is nu vervangen.
Hoe werkt de kalender?
Wanneer je naar de kalender pagina gaat, krijg je (wanneer je aangemeld bent als school, scholengemeenschap, instelling, bestuur of organisatie) meteen een keuzelijstje te zien.
Sorteren op:
  • Deelnemer
    • Wanneer je kiest voor sorteren op deelnemer, krijg je een lijstje te zien van alle deelnemers die momenteel inschrijvingen hebben.
    • Je vinkt dan de deelnemer(s) aan waarvan je de kalender wilt bekijken. Je kunt ook kiezen om ze allemaal aan of uit te vinken via de knoppen onderaan.
    • Daarna klik je op 'Toon kalender'. De kalenders worden gegenereerd.
    • Per deelnemer krijg je dan een kalender met de nascholingsdagen gemarkeerd in oranje en een lijst met alle inschrijvingen die deze deelnemer heeft.
    • In de kalender vind je ook de volgende informatie:
      • Een overzicht van alle data van de initiatieven waarvoor de deelnemer is ingeschreven
      • De correcte adresgegevens waar de sessie doorgaat en de uren wanneer de sessie doorgaat
      • Een link naar de routebeschrijving met de auto of via het openbaar vervoer
      • De naam en het e-mailadres van de lesgever.
      • Een link naar de modulefiche waar je alle details over dit initiatief kunt nalezen
      • Of een deelnemer aanwezig was of niet. (na afloop van de sessie)
  • Module
    • Wanneer je kiest voor sorteren op module dan wordt er een lijst gegenereerd van alle inschrijvingen.
    • Er wordt slechts 1 kalender gegenereerd voor alle deelnemers. Op deze kalender staan de dagen van een nascholing in oranje aangeduid.
    • Daaronder vind je de modules met de volgende informatie:
      • De correcte adresgegevens waar de sessie doorgaat en de data en uren wanneer de sessie doorgaat
      • Een link naar de routebeschrijving met de auto of via het openbaar vervoer
      • De naam en het e-mailadres van de lesgever.
      • Een link naar de modulefiche waar je alle details over dit initiatief kan nalezen
      • Een lijst van deelnemers die ingeschreven zijn voor dit initiatief
      • Of een deelnemer aanwezig was of niet. (na afloop van de sessie)
Hoe werken de attesten?
Als school, scholengemeenschap, instelling, bestuur of organisatie kan je alle attesten van jouw deelnemers bekijken en downloaden.
  • Je krijgt een lijstje te zien van alle deelnemers die momenteel inschrijvingen hebben.
  • Je vinkt dan de deelnemer(s) aan waarvan je de attesten wilt bekijken of downloaden. Je kunt ook kiezen om ze allemaal aan of uit te vinken via de knoppen onderaan.
  • Daarna klik je op 'Toon attesten'.
  • Je krijgt nu een lijst met de deelnemers. Per deelnemer zal je mogelijk een aantal onderverdelingen zien.
    • 'Attest Beschikbaar' betekent dat je het attest kunt bekijken en downloaden.
    • 'Wachten op attest' betekent dat je de evaluatie reeds hebt ingevuld maar dat de lesgever nog niet alle aanwezigheden heeft ingevuld.
    • 'Evaluatie beschikbaar' betekent dat de deelnemer aan dit initiatief de evaluatie nog moet invullen. Pas nadat de evaluatie is ingevuld, kan het attest gedownload worden. Een evaluatie invullen kan enkel indien aangemeld met de persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.
    • 'Nog niet afgelopen' betekent dat dit initiatief nog niet is gestart of beëindigd.
    • 'Niet meer voor evaluatie beschikbaar' betekent dat de evaluatietermijn verlopen is. De deelnemer kan de evaluatie dan niet meer invullen.
  • Indien het initiatief waarvan je het attest wilt downloaden in de lijst 'Attest Beschikbaar' staat, klik je op 'Attest downloaden'. Je krijgt dan het attest te zien. Rechtsboven vind je dan een downloadknop om de PDF te downloaden. De gedownloade versie kan je dan eenvoudig afdrukken.
Hoe kan ik de antwoorden op vragen bij inschrijving aanpassen
voor een individugericht initiatief:

Wanneer een individugericht initiatief vragen heeft, kan je deze wijzigen zolang de in- en uitschrijftermijn niet verlopen is.

Om de vragen op een inschrijving van 1 of meerdere deelnemers aan te passen ga je als volgt te werk:

  • Je gaat naar het initiatief waarvoor je de vragen wilt aanpassen. Dit kan je makkelijk doen door naar Kalenders te gaan en te kiezen voor Sorteer per Deelnemer.
  • Nadat je de deelnemer heeft geselecteerd die ingeschreven zijn voor dit initiatief en zijn kalender ziet, kan je op de titel van de module klikken om naar de modulefiche te gaan.
  • Naast de knop 'Pas inschrijving aan' vind je nu ook de knop 'Pas antwoorden aan'. Klik op deze knop.
  • Je krijgt nu de antwoorden te zien van alle deelnemers die ingeschreven zijn voor een reeks of lesplaats waarvan de inschrijvingen nog niet zijn afgesloten.
  • Wanneer je klaar bent met de antwoorden aan te passen klik je onderaan op 'Opslaan'
voor een teamgericht of vraaggestuurd initiatief:

Voor een teamgericht initiatief zijn er enkel vragen voor de gehele groep. Wanneer je aanmeldt als de contactpersoon, ingeschreven voor deze teamgerichte nascholing, kan je in het rechter menu klikken op 'antwoorden wijzigen'. Je krijgt dan een lijst te zien van de modules met vragen waarvoor deze deelnemer is ingeschreven.

Hoe pas ik mijn facturatiegegevens aan?

Wanneer je een inschrijving maakt, bestaat de voorlaatste stap steeds uit het controleren van jouw facturatiegegevens. Je kunt in deze stap onderaan op de knop 'Gegevens wijzigen ' klikken

Achteraf kan je deze gegevens steeds aanpassen door na het aanmelden in het rechtermenu op het inschrijvingsoverzicht te klikken. Bij de betrokken nascholing, pas je dan de facturatiegegevens aan.

Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.