PBRMCSO0DLP230346-01 Zorg en welzijn geïntegreerd werken vanuit de verschillende inrijpoorten
Tijdens dit initiatief verkennen we samen vanuit elke inrijpoort hoe je geïntegreerd kan werken volgens de visie van het leerplan en krijg je input rond doelen die nog niet genoeg aan bod kwamen...
Doelstellingen:
- Je verdiept je kennis over bepaalde doelen.
- Je verkent de mogelijkheden om vanuit je eigen inrijpoort geïntegreerd te werken.
- Je versterkt je eigen competentie om te werken met alle basiscompetenties.
- Je wisselt uit met collega's.
Doelgroep:
- Leraren zorg en welzijn vanuit de 3 inrijpoorten
Aanbieder:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Inhoud:
Tijdens dit initiatief verkennen we samen vanuit elke inrijpoort hoe je geïntegreerd kan werken volgens de visie van het leerplan en krijg je input rond doelen die nog niet genoeg aan bod kwamen.
We bekijken de link basiscompetenties met inrijpoorten. We maken tijd om te netwerken.
We zitten in op taal en effectieve didactiek.
Strategie en methode:
Via allerlei methodieken, die je ook kan toepassen in je lespraktijk, werken we rond de verschillende items. We zitten in op taal en effectieve didactiek.
Bijkomende info:
Leraren zijn bereid om materiaal te delen.
Leraren kunnen vooraf de onlinesessie rond de processtappen van indirecte zorg volgen via volgende link.
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot 1 dag op voorhand in- en uitschrijven.
Bijdrage:
10,00 Euro
Lesgever:
Verhaegen Renilde
Van Severen Tine
Raemdonck Annette
Deleu Saar
Swijsen Evy
Simons Greet
Molein Ingrid
Dewaegeneere Jolien
Contact:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Voor dit initiatief zijn nog geen lesplaatsen bekend. Je kan dus nog niet inschrijven.