Aanmelden




Laden…

Even geduld...

1415/04/707 HotPotatoes versus Educaplay versus JClic versus Netquiz Pro

Doelstellingen:

Na deze sessie heb je een zicht op de mogelijkheden van vier pakketten om interactieve oefeningen te maken: HotPotatoes, Educaplay, JClic en Netquiz Pro.

Doelgroep:

Alle leraren

Aanbieder: Nascholingen ICT van het Vlaams Verbond van het katholiek secundair onderwijs (VVKSO) i.s.m. Dienst Nascholing en Internationalisering (DNI)
Inhoud:

In deze module maak je kennis met vier pakketten om interactieve oefeningen te maken.
De module is bedoeld voor wie (nog) niet kan kiezen en eerst de voor- en nadelen van de verschillende pakketten wilt leren kennen.

We plaatsen vier gratis pakketten naast elkaar om de gelijkenissen en vooral de verschillen te tonen:

  • HotPotatoes,
  • Educaplay,
  • Jclic,
  • Netquiz Pro.

Met elk pakket maken we enkele voorbeeldvragen zodat de werking en de verschillen duidelijk worden.

In andere modules worden de pakketten om interactieve oefeningen te maken grondig uitgediept.

Strategie en methode:

Hands-on

Bijkomende info:

Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar paul.decuypere@vsko.be.

Wil je steeds op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes ga dan naar onze facebookpagina Nascholing ICT of volg @NascholingICT op Twitter.

De modaliteiten van ICT voor deelname aan dit initiatief kunt u nalezen op www.nascholing.be onder de rubriek ‘info’ of rechtstreeks via deze link.

Sessies: 1 sessie(s)
Kwalificatie:

NIEUW

Voorwaarde:

Geen


Voor dit initiatief kan je tot 1 dag op voorhand inschrijven en tot 10 dagen op voorhand uitschrijven.
Bijdrage: 60,00 Euro
Lesgever: Diliën Paul
Decuypere Paul
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Computerklas VVKSO Hasselt (Afgelast)
Tulpinstraat 75
3500 Hasselt (Kaart)
  • Reeks 1: (Afgelast)
    • dinsdag 21 april 2015 van 13:30 tot 16:30 (Afgelast)
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.