Doelstellingen:
Lerarenteams ondersteunen bij het ontwikkelen van (geïntegreerde) opdrachten
Leraren methodes aanreiken om de zelfstandigheid van leerlingen te stimuleren.
Onderlinge uitwisseling en netwerking stimuleren om expertise te verhogen.
Doelgroep:
Gevorderden
Leraren haarzorg die al expertise hebben opgebouwd vanuit verschillende nascholingen (vorige jaren) en die in de school effectief gebruik maken van de aangereikte kaders.
TA(C)’s
Inhoud:
Deze module is een vervolg op module 4
Bedenken en uitwerken van opdrachten vanuit leerlijnen die de competentieontwikkeling van leerlingen kunnen ondersteunen.
Strategie en methode:
Voordracht, dialoog, discussie, groepswerk
Bijkomende info:
Dit initiatief wordt georganiseerd voor leden van het VSKO.
De modaliteiten voor deelname aan dit initiatief kunt u nalezen op www.nascholing.be onder de rubriek ‘info’ of rechtstreeks via deze link.
Plaats en Data:
Diocesane Pedagogische Begeleidingsdienst Bisdom Brugge
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Baron Ruzettelaan 435
8310
Assebroek
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- donderdag 26 maart 2015
van
09:00
tot
12:00
Diocesane Pedagogische Begeleidingsdienst Bisdom Hasselt
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Tulpinstraat 75
3500
Hasselt
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- dinsdag 24 maart 2015
van
09:00
tot
12:00
DNI_Dienst Nascholing en Internationalisering
(Afgelast)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Guimardstraat 1
1040
Brussel
(Kaart)