Doelstellingen:
We vertrekken van een eenvoudig model waarbij we lesdoelen formuleren en stapsgewijs differentiatie inbrengen. Zo houden we op een haalbare manier rekening met verschillen tussen leerlingen in de ontwerpfase van een les.
De deelnemers krijgen een korte inleiding over actuele thema’s rond differentiatie. Nadien delen we eigen ervaringen en good practices
Doelgroep:
Vakcoördinatoren Nederlands
Strategie en methode:
Plenaire start, met daarna overleg
Plaats en Data:
Miniemeninstituut
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Diestsestraat 163
3000
Leuven
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- maandag 16 oktober 2017
van
09:30
tot
11:30
Sint-Guido-Instituut
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Dokter Jacobsstraat 67
1070
Anderlecht
(Kaart)
- Reeks
2:
(Voorbij)
- maandag 16 oktober 2017
van
13:30
tot
15:30
PB Regio Mechelen-Brussel
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Frederik de Merodestraat 18
2800
Mechelen
(Kaart)
- Reeks
3:
(Voorbij)
- donderdag 19 oktober 2017
van
09:30
tot
11:30
Montfortaans Seminarie
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Aarschotsesteenweg 39
3110
Rotselaar
(Kaart)
- Reeks
4:
(Voorbij)
- donderdag 19 oktober 2017
van
13:30
tot
15:30