Tijdens dit netwerkoverleg gaat speciale aandacht uit naar bouwfysica in het kader van leerplandoelstelling TW25. UHasselt geeft uitleg over de opleiding master Bouwkunde Industriële Ingenieurswetenschappen en concepten in het domein van bouwfysica.
Daarnaast wordt aan de leerkrachten gevraagd om een eigen project rond bouwfysica of een ander onderwerp voor te stellen aan het netwerk met de bedoeling om via feedback de kwaliteit van het project te verhogen en onderlinge samenwerking te verhogen.
De leerkrachten en pedagogische begeleiding bespreken nog beschikbare vakspecifieke informatie, delen informatie en expertise over bestaand en nieuw lesmateriaal, didactische hulpmiddelen, pedagogische en didactische thema’s (projectmatig werken, leerplandoelen volgens het gevraagde beheersingsniveau, onderzoekend leren, leerlijnen, kruisjestabel, evaluatie, differentiatie, specifieke zorg voor de leerlingen, …). De pedagogische begeleiding zal ook andere relevante informatie delen ( opleidingsaanbod, groepsaankopen …).
Tijdens dit netwerkoverleg gaat speciale aandacht uit naar bouwfysica in het kader van leerplandoelstelling TW25. UHasselt geeft uitleg over de opleiding master Bouwkunde Industriële Ingenieurswetenschappen en concepten in het domein van bouwfysica.
Daarnaast wordt aan de leerkrachten gevraagd om een eigen project rond bouwfysica of een ander onderwerp voor te stellen aan het netwerk met de bedoeling om via feedback de kwaliteit van het project te verhogen en onderlinge samenwerking te verhogen.
De leerkrachten en pedagogische begeleiding bespreken nog beschikbare vakspecifieke informatie, delen informatie en expertise over bestaand en nieuw lesmateriaal, didactische hulpmiddelen, pedagogische en didactische thema’s (projectmatig werken, leerplandoelen volgens het gevraagde beheersingsniveau, onderzoekend leren, leerlijnen, kruisjestabel, evaluatie, differentiatie, specifieke zorg voor de leerlingen, …). De pedagogische begeleiding zal ook andere relevante informatie delen ( opleidingsaanbod, groepsaankopen …).