Aanmelden




Laden…

Even geduld...

ONp-01 Vormingsdag beginnend ondersteunend (zowel opvoedkundig als administratief) personeel

Doelstellingen:
  • Ontdekken van eigen kernkwaliteiten en de manier hoe deze kunnen ingezet worden om de samenwerking met collega’s, leraren en leidinggevenden te optimaliseren
  • Reflectie over plaats, rol, takenpakket en verantwoordelijkheden van het ondersteunend personeel in de schoolwerking, waaronder een algemene inleiding over statuut en contractuele bepalingen m.b.t. de opdracht van het OP
Doelgroep:

Beginnend ondersteunend (= administratief en opvoedkundig) personeel.
‘Beginnend’ omschrijven we als ‘de eerste drie jaar werkend’. Ook herintreders die jaren elders werkten, zijn welkom.

 

Aanbieder: Regio Antwerpen - Begeleiding
Inhoud:
  • Taken, rollen, verantwoordelijkheden van het OP
  • Het begrip ‘kernkwaliteit’ en het inzetten ervan bij de samenwerking met collega’s, leraren en leidinggevenden
  • Contractuele bepalingen
  • Eigen praktijkverhalen
Strategie en methode:
  • Algemene inleiding
  • Kring- en groepsgesprek
  • Individuele reflectieoefeningen
Bijkomende info:

Lesgevers: Linda Strybos, Veerle Van Looy, Dirk Neelen.

De syllabus is niet inbegrepen in de kostprijs.

Bij een volledige dag is een broodmaaltijd inbegrepen in de kostprijs.

De modaliteiten voor deelname aan dit initiatief kunt u nalezen op www.nascholing.be onder de rubriek ‘info’ of rechtstreeks via deze link

Met de wagen: zie Google Maps

Met het openbaar vervoer: zie www.railtime.be en www.delijn.be.

Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met zaterdag 25 november 2017 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 20,00 Euro
Lesgever: Haven Rudi
Contact: Pedagogische begeleiding Katholiek Onderwijs Vlaanderen
03 543 97 05 - begeleiding@dsko.be
Plaats en Data:
Annuntia-Instituut (Afgelast)
Turnhoutsebaan 430_A
2110 Wijnegem (Kaart)
  • Reeks 1: (Afgelast)
    • dinsdag 28 november 2017 van 09:00 tot 16:00 (Afgelast)
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.