Doelstellingen:
- Context- en inputgegevens volgens het ROK kunnen opzoeken en de relevante data op een overzichtelijke wijze kunnen weergeven in een rapport
- schooleigen data kunnen interpreteren
Doelgroep:
Directies en beleidsondersteuners van de eigen school
Inhoud:
Aan de hand van een sjabloon dat we op het moment zelf aanreiken, verzamelen we tijdens de sessie voor de eigen school relevante data om de eigen context en input in beeld te brengen. We onderzoeken de verzamelde gegevens op hun relevantie voor het beleidsontwikkelend werk.
Op het einde van de opleiding heb je een volledige omgevingsanalyse van de eigen school én heb je zicht op de relevante schoolspecifieke gegevens die je beleidskeuzes mee bepalen.
Strategie en methode:
Toelichting
Zelf aan de slag onder begeleiding
Interactieve uitwisseling
Voorwaarde:
Laptop meebrengen en code mijn onderwijs
Toegang tot ‘mijn onderwijs’ van de eigen school hebben (rubrieken algemeen, doorlichting en statistieken en dataloep) – gelieve vooraf te checken zodat je tijdens de sessie makkelijk aan de data op ‘mijnonderwijs’ kan.
Voor dit initiatief kan je tot en met zondag 2 juni 2019 in- en uitschrijven.
Plaats en Data:
Vrije Basisschool - Sancta Maria
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Kard. Mercierstraat 10
3200
Aarschot
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- maandag 3 juni 2019
van
09:00
tot
16:00