Aanmelden




Laden…

Even geduld...

AEn-5 2017-01-18 English Teachers Meet 2 - Kempen

Doelstellingen:
  • Op de hoogte blijven van de onderwijsactualia
  • Schooloverstijgende contacten leggen
  • Ervaringen met implementatie van leerplan in heterogene groepen delen
  • Ondersteuningsnoden ophalen
Doelgroep:

Leraren Engels, alle graden, alle onderwijsvormen

Aanbieder: Regio Antwerpen - Begeleiding
Inhoud:

Verwelkoming, kennismaking

Terugblik op vorige netwerkbijeenkomst

Nieuws uit Katholiek Onderwijs Vlaanderen, leerplancommissies, Coördinatiecommissie Moderne Vreemde Talen, overlegplatform met inspectie SO, ….

 Gesprekken in groepen over implementatie van leerplanvisie:

  • Groep 1: leraren eerste graad delen ideeën, ervaringen en voorbeelden i.v.m. mogelijkheden tot differentiatie om ervoor te zorgen dat elke leerling kansen tot leerrendement krijgt
  • Groep 2: leraren tweede en derde graad delen ideeën, ervaringen en voorbeelden uit i.v.m. motiveren van leerlingen, bv. door middel van differentiatie, inzetten van interactieve werkvormen, ….

Ophalen van ondersteuningsnoden die de agenda van de bijeenkomsten van 2017-2018 zullen bepalen

Strategie en methode:

Plenum + intervisie 

Bijkomende info:

De syllabus is niet inbegrepen in de kostprijs.

De modaliteiten voor deelname aan dit initiatief kunt u nalezen op www.nascholing.be onder de rubriek ‘info’ of rechtstreeks via deze link.

Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:

Indien je materiaal wenst te laten kopiëren voor andere collega’s, kan je me dit bezorgen – graag ten laatste op 12 januari.


Voor dit initiatief kan je tot en met zondag 15 januari 2017 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 7,00 Euro
Lesgever: Verheyen Christel
Contact: Pedagogische begeleiding Katholiek Onderwijs Vlaanderen
03 543 97 05 - begeleiding@dsko.be
Plaats en Data:
Sint-Jozefinstituut (Inschrijven afgesloten)
Technische Schoolstraat 52
2440 Geel (Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • woensdag 18 januari 2017 van 13:30 tot 16:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.