86166-ind Netwerkdag medewerker klantendienst
Doelstellingen:
Netwerking met stagebedrijven
Vorming rond evaluatie van telefonische gesprekken.
Doelgroep:
Leraren module Medewerker klantendienst derde graad Kantoor BSO en derde graad Verkoop BSO
Aanbieder:
Dienst Curriculum en vorming team SO van Katholiek Onderwijs Vlaanderen - Beroepsfederatie Contactcenters.be en de pedagogische begeleiding Handel Vlaanderenbreed
Inhoud:
Netwerking met bedrijven lid van de beroepsfederatie rond stages en praktijklessen op de werkvloer.
Vorming rond evaluatie van telefonische gesprekken.
Info over toekomstige evoluties in de sector met een bijzondere aandacht voor de competentieontwikkeling van de medewerkers.
Strategie en methode:
Contact met stagebedrijven.
Info over toekomstige evoluties
Vorming rond evaluatie van telefonische gesprekken
Bijkomende info:
Broodjesmaaltijd inbegrepen
Dit initiatief wordt georganiseerd voor leden van het Katholiek Onderwijs Vlaanderen.
De modaliteiten voor deelname aan dit initiatief kunt u nalezen via deze link
Sessies:
2 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met vrijdag 16 september 2016 in- en uitschrijven.
Bijdrage:
30,00 Euro
Lesgever:
Van Acker Luc
Contact:
Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Provinciehuis Leuven
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Provincieplein 1
3010
Leuven
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- woensdag 21 september 2016
van
09:30
tot
16:00