Aanmelden




Laden…

Even geduld...

86166-ind Netwerkdag medewerker klantendienst

Doelstellingen:

Netwerking met stagebedrijven

Vorming rond evaluatie van telefonische gesprekken.

Doelgroep:

Leraren module Medewerker klantendienst derde graad Kantoor BSO en derde graad Verkoop BSO

Aanbieder: Dienst Curriculum en vorming team SO van Katholiek Onderwijs Vlaanderen - Beroepsfederatie Contactcenters.be en de pedagogische begeleiding Handel Vlaanderenbreed
Inhoud:

Netwerking met bedrijven lid van de beroepsfederatie rond stages en praktijklessen op de werkvloer.

Vorming rond evaluatie van telefonische gesprekken.

Info over toekomstige evoluties in de sector met een bijzondere aandacht voor de competentieontwikkeling van de medewerkers.

Strategie en methode:

Contact met stagebedrijven.

Info over toekomstige evoluties

Vorming rond evaluatie van telefonische gesprekken

Bijkomende info:

Broodjesmaaltijd inbegrepen

Dit initiatief wordt georganiseerd voor leden van het Katholiek Onderwijs Vlaanderen.

De modaliteiten voor deelname aan dit initiatief kunt u nalezen via deze link

Sessies: 2 sessie(s)
Kwalificatie:

Nieuw

Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met vrijdag 16 september 2016 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 30,00 Euro
Lesgever: Van Acker Luc
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Provinciehuis Leuven (Inschrijven afgesloten)
Provincieplein 1
3010 Leuven (Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • woensdag 21 september 2016 van 09:30 tot 16:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.