Tot op vandaag werken kleuterleerkrachten vooral thematisch. Met het nieuwe leerplankader ZILL hebben leerkrachten heel wat vragen rond thematisch werken: Hoeveel doelen voorzie ik precies? Ga ik tot op niveau van de generieke doelen? Moet ik ontwikkelstappen noteren? Wat betekent werken met een focus binnen een thema...?
In deze werkwinkel willen we vooral op die vragen de nodige antwoorden formuleren. We introduceren een document rond de opbouw van een thema binnen ZILL. We maken de link met het document van de krachtige leeromgeving.
Doelgroep:
Leerkrachten kleuteronderwijs
Inhoud:
Tot op vandaag werken kleuterleerkrachten vooral thematisch. Met het nieuwe leerplankader ZILL hebben leerkrachten heel wat vragen rond thematisch werken: Hoeveel doelen voorzie ik precies? Ga ik tot op niveau van de generieke doelen? Moet ik ontwikkelstappen noteren? Wat betekent werken met een focus binnen een thema...?
In deze werkwinkel willen we vooral op die vragen de nodige antwoorden formuleren. We introduceren een document rond de opbouw van een thema binnen ZILL. We maken de link met het document van de krachtige leeromgeving.
Bijkomende info:
Mee te brengen ZILL leerplanboek, leerplanklapper en laptop (minstens 1 per twee deelnemers)
Plaats en Data:
La Motte Dilbeek
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Lumbeekstraat 20
1700
Dilbeek
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- dinsdag 8 oktober 2019
van
09:00
tot
12:00
Wachtlijst
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
(Kaart)