Professionalisering
2019-2020
Aanbod
Zoeken
Kalenders
Attesten & evaluatie
Info
Contact
Help
▼ 2019-2020
Voorgaande jaren
2011-2012
2012-2013
2013-2014
2014-2015
2015-2016
2016-2017
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
2024-2025
Skip Navigation Links
Vlaanderenbreed
Basisonderwijs
Secundair onderwijs
Buitengewoon onderwijs
Volwassenenonderwijs
Hoger onderwijs
Besturen
Internaten
Centra voor Leerlingenbegeleiding (CLB)
Ondersteuningsnetwerken
Regio Antwerpen
Regio Limburg
Regio Mechelen-Brussel
Regio Oost-Vlaanderen
Regio West-Vlaanderen
Aanmelden
Laden…
Aanmelden met jouw gebruikersnaam van Katholiek Onderwijs Vlaanderen.
Aanmelden
Registreren
Even geduld...
Begeleiding van leerlingen
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
8/19/27 Gedragsregulerend werken vanuit behoeften
8/19/02-module 1 Moeilijk te begrijpen gedrag en agressie bij leerlingen met autisme: begrijpen en aanpakken
8/19/02-module 2 AutismeCentraalMethodiek basiscusus: introductie tweedaagse
Een kostenbeheersend beleid uitwerken op het niveau van de leerling
8/19/16 Zin in zingeving voor leerlingen? Nascholing tot bezinningsbegeleiders.
8/19/19 Ouders x school x vertrouwen => succesvolle schoolloopbaan
8/19/21 Relaties en seksualiteit in een context van diversiteit (RSV in de katholieke dialoogschool)
8/19/29 (7/19/02-1) Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren?
8/19/41 My Story Map
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
Geïntegreerd werken met de ontwikkelingsdoelen sociaal emotionele educatie op basis van het ontwikkelingsdynamisch kader van Anton Došen
RSV binnen de context van je school
Nascholingen ICT
Auteursrecht en copyright
GOK-beleid in het buitengewoon onderwijs
Trajectbegeleider in duaal leren
Gelijke onderwijskansen en zorgbeleid
My Story Map
Opleiding om een Dimona STG zo vlot mogelijk in te vullen
Identiteitsontwikkeling
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
7/19/06 Basispakket personeelsreglementering (bu)bao
8/19/04-1 Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen
7/19/01-2 Goed werkgeverschap
8/19/05 Bezinning voor onderwijsmensen in de Abdij van Averbode
8/19/29 (7/19/02-4) Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek
7/19/14 Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren
8/19/16 Zin in zingeving voor leerlingen? Nascholing tot bezinningsbegeleiders.
7/19/10 Nieuwe regeling voor een TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) basisonderwijs
7/19/11 Nieuwe regeling TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) secundair onderwijs en HBO5
7/19/04-2 Missie, visie en kernwaarden geïnspireerd vanuit de katholieke dialoogschool
Studiedag beleid rond stress en burn-out in het onderwijs
7/19/24 Inspiratiedag BuSO OV3 structuur en organisatie Observatiefase (hervorming SO)
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
Didactiek en leerplannen
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
8/19/29 (7/19/02-4) Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek
8/19/21 Relaties en seksualiteit in een context van diversiteit (RSV in de katholieke dialoogschool)
7/19/24 Inspiratiedag BuSO OV3 structuur en organisatie Observatiefase (hervorming SO)
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
Begrijpend lezen in Zin in leren! Zin in leven!
RSV binnen de context van je school
Nascholingen ICT
Trajectbegeleider in duaal leren
Gelijke onderwijskansen en zorgbeleid
My Story Map
Kwaliteitsontwikkeling
Zin in leren! Zin in leven! Zin in school!
Colloquium buitengewoon onderwijs
7/19/06 Basispakket personeelsreglementering (bu)bao
8/19/04-1 Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen
Studiedag beleid rond stress en burn-out in het onderwijs
7/19/01-2 Goed werkgeverschap
7/19/01-4 Werken aan diversiteit in je personeelsbestand
8/19/29 (7/19/02-4) Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek
7/19/14 Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren
7/19/10 Nieuwe regeling voor een TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) basisonderwijs
7/19/11 Nieuwe regeling TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) secundair onderwijs en HBO5
7/19/12 De belangrijkste verlofstelsels voor gesubsidieerd personeel (Bu)BaO
7/19/13 De belangrijkste verlofstelsels voor gesubsidieerd personeel (Bu)SO
Themadag Leidinggeven – Verandering en stabiliteit. Zie, de mens in onderwijs
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
Geïntegreerd werken met de ontwikkelingsdoelen sociaal emotionele educatie op basis van het ontwikkelingsdynamisch kader van Anton Došen
Informatieveiligheid
Kwaliteitsvol besturen
RSV binnen de context van je school
My Story Map
Personeelsbeleid
82182 Themadag KIES – 17 oktober 2019
7/19/06 Basispakket personeelsreglementering (bu)bao
Colloquium buitengewoon onderwijs
8/19/04-1 Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen
Studiedag beleid rond stress en burn-out in het onderwijs
7/19/01-1 Rol van een bestuur als werkgever bij evaluatie en tucht van gesubsidieerde personeelsleden
7/19/01-2 Goed werkgeverschap
7/19/01-4 Werken aan diversiteit in je personeelsbestand
7/19/14 Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren
7/19/08 Reaffectatie in het basisonderwijs
7/19/10 Nieuwe regeling voor een TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) basisonderwijs
7/19/11 Nieuwe regeling TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) secundair onderwijs en HBO5
7/19/12 De belangrijkste verlofstelsels voor gesubsidieerd personeel (Bu)BaO
7/19/13 De belangrijkste verlofstelsels voor gesubsidieerd personeel (Bu)SO
Themadag Leidinggeven – Verandering en stabiliteit. Zie, de mens in onderwijs
Profs
Schoolorganisatie
8/19/01-M1 Auteursrechten en copyright
7/19/06 Basispakket personeelsreglementering (bu)bao
7/19/01-2 Goed werkgeverschap
Een kostenbeheersend beleid uitwerken op het niveau van de leerling
8/19/29 (7/19/02-1) Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren?
7/19/02-5 Energie: draag zorg voor het klimaat en bespaar geld
8/19/09-1 Opleiding hiërarchische lijn
8/19/09-2 Opleiding Preventieadviseur Interne Dienst - Basiskennis
8/19/19 Ouders x school x vertrouwen => succesvolle schoolloopbaan
7/19/05 Planning Modernisering so - programmatieregelgeving
7/19/12 De belangrijkste verlofstelsels voor gesubsidieerd personeel (Bu)BaO
7/19/13 De belangrijkste verlofstelsels voor gesubsidieerd personeel (Bu)SO
Themadag Leidinggeven – Verandering en stabiliteit. Zie, de mens in onderwijs
De gevolgen van de vernieuwde vzw wetgeving voor de bestuurdersaansprakelijkheid, de verzekering BA bestuurders en de fusieprocedures
7/19/24 Inspiratiedag BuSO OV3 structuur en organisatie Observatiefase (hervorming SO)
Geïnspireerd en kwaliteitsvol aan de slag met de modernisering so
Kwaliteitsvol besturen
Informatieveiligheid
Trajectbegeleider in duaal leren
Inforonde Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Studievoormiddag preventie: Brandveiligheid in scholen
Welzijn op het werk
8/19/04-1 Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen
Studiedag beleid rond stress en burn-out in het onderwijs
7/19/14 Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren
8/19/29 (7/19/02-1) Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren?
7/19/02-5 Energie: draag zorg voor het klimaat en bespaar geld
8/19/09-1 Opleiding hiërarchische lijn
8/19/09-2 Opleiding Preventieadviseur Interne Dienst - Basiskennis
8/19/09-3 Terugkomdag voor PA3, Basiskennis Preventieadviseur
7/19/10 Nieuwe regeling voor een TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) basisonderwijs
7/19/11 Nieuwe regeling TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) secundair onderwijs en HBO5
Themadag Leidinggeven – Verandering en stabiliteit. Zie, de mens in onderwijs
8/19/09-4 Samenkomst alle preventieadviseurs Regio Antwerpen
Congres Warm Water IV
Studievoormiddag preventie: Brandveiligheid in scholen
Infrastructuur
Een kostenbeheersend beleid uitwerken op het niveau van de leerling
8/19/29 (7/19/02-1) Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren?
7/19/02-2 Masterplan onderwijsinfrastructuur
7/19/02-3 (Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning vanuit Katholiek Onderwijs Vlaanderen
8/19/29 (7/19/02-4) Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek
7/19/02-5 Energie: draag zorg voor het klimaat en bespaar geld
Nascholingen ICT
Financieel beheer & inkoopbeleid
Een kostenbeheersend beleid uitwerken op het niveau van de leerling
8/19/06-2 Opleiding financieel beleid voor de leidinggevende
8/19/06-3 Opleiding fiscaliteit voor directies en administraties
8/19/29 (7/19/02-1) Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren?
7/19/02-2 Masterplan onderwijsinfrastructuur
7/19/02-3 (Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning vanuit Katholiek Onderwijs Vlaanderen
7/19/02-5 Energie: draag zorg voor het klimaat en bespaar geld
Overheidsopdrachten
Bestuurszaken
8/19/01-M1 Auteursrechten en copyright
8/19/09-1 Opleiding hiërarchische lijn
7/19/06 Basispakket personeelsreglementering (bu)bao
8/19/04-1 Investeren in leiderschap door directies beter te leren om te gaan met verschillen
Studiedag beleid rond stress en burn-out in het onderwijs
7/19/04-3 Geoptimaliseerde organisatiestructuur en verantwoordelijkheden
7/19/04-4 De organisatiecultuur als spiegel van het veranderingsproces
7/19/01-1 Rol van een bestuur als werkgever bij evaluatie en tucht van gesubsidieerde personeelsleden
7/19/01-2 Goed werkgeverschap
Een kostenbeheersend beleid uitwerken op het niveau van de leerling
7/19/01-4 Werken aan diversiteit in je personeelsbestand
8/19/06-2 Opleiding financieel beleid voor de leidinggevende
8/19/06-3 Opleiding fiscaliteit voor directies en administraties
7/19/03 Onthaal kandidaat- en startende bestuurders
8/19/29 (7/19/02-1) Hoe kan je met kleine ingrepen nieuwe fysieke leeromgevingen creëren?
7/19/02-2 Masterplan onderwijsinfrastructuur
7/19/02-3 (Ver)bouwen van onderwijsinfrastructuur: informatie over subsidiekanalen, procedures en ondersteuning vanuit Katholiek Onderwijs Vlaanderen
8/19/29 (7/19/02-4) Schoolinfrastructuur aangepast aan de noden van de 21ste eeuw - werkbezoek
7/19/02-5 Energie: draag zorg voor het klimaat en bespaar geld
7/19/14 Loopbaanbegeleiding in dialoog – over functioneren en evalueren
8/19/19 Ouders x school x vertrouwen => succesvolle schoolloopbaan
7/19/05 Planning Modernisering so - programmatieregelgeving
7/19/10 Nieuwe regeling voor een TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) basisonderwijs
7/19/11 Nieuwe regeling TADD en dienstanciënniteit voor het (buitengewoon) secundair onderwijs en HBO5
7/19/12 De belangrijkste verlofstelsels voor gesubsidieerd personeel (Bu)BaO
7/19/13 De belangrijkste verlofstelsels voor gesubsidieerd personeel (Bu)SO
De gevolgen van de vernieuwde vzw wetgeving voor de bestuurdersaansprakelijkheid, de verzekering BA bestuurders en de fusieprocedures
Kwaliteitsvol besturen
Overheidsopdrachten
Informatieveiligheid
Ben je zeker da je
Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.
Ja
Nee