Doelstellingen:
Context- en inputgegevens kunnen opzoeken en de relevante data op een overzichtelijke wijze kunnen weergeven in een rapport
Schooleigen data kunnen interpreteren
Doelgroep:
Directies en beleidsondersteuners van de eigen school
Inhoud:
Aan de hand van een sjabloon dat we op het moment zelf aanreiken, verzamelen we tijdens de sessie voor de eigen school relevante data om de eigen context en input in beeld te brengen. We onderzoeken de verzamelde gegevens op hun relevantie voor het beleidsontwikkelend werk.
Op het einde van de opleiding heb je een volledige omgevingsanalyse van de eigen school én heb je zicht op de relevante schoolspecifieke gegevens die je beleidskeuzes mee bepalen.
Strategie en methode:
Toelichting
Zelf aan de slag onder begeleiding
Interactieve uitwisseling
Bijkomende info:
Er wordt een broodje voorzien.
Heb je vragen? Stuur een mailtje naar Katrien.vanasch@katholiekonderwijs.vlaanderen (BaO) en Johan.Fouquaert@katholiekonderwijs.vlaanderen (SO)
Voorwaarde:
Laptop meebrengen
Toegang tot ‘mijn onderwijs’ van de eigen school hebben (rubrieken algemeen, doorlichting en statistieken en dataloep) – gelieve vooraf te checken zodat je tijdens de sessie makkelijk aan de data op ‘mijnonderwijs’ kan.
Identiteitskaartlezer meebrengen indien nodig.
Voor dit initiatief kan je tot en met woensdag 8 januari 2020 in- en uitschrijven.
Plaats en Data:
PB Regio Mechelen-Brussel
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Frederik de Merodestraat 18
2800
Mechelen
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- donderdag 16 januari 2020
van
09:00
tot
16:00