Aanmelden




Laden…

Even geduld...

MSKWA-BET-20-02 Het context- en inputprofiel van je school in kaart brengen

Doelstellingen:

Context- en inputgegevens kunnen opzoeken en de relevante data op een overzichtelijke wijze kunnen weergeven in een rapport

Schooleigen data kunnen interpreteren

Doelgroep:

Directies en beleidsondersteuners van de eigen school

Aanbieder: Regio Mechelen-Brussel - Pedagogische begeleiding
Inhoud:

Aan de hand van een sjabloon dat we op het moment zelf aanreiken, verzamelen we tijdens de sessie voor de eigen school relevante data om de eigen context en input in beeld te brengen. We onderzoeken de verzamelde gegevens op hun relevantie voor het beleidsontwikkelend werk.

Op het einde van de opleiding heb je een volledige omgevingsanalyse van de eigen school én heb je zicht op de relevante schoolspecifieke gegevens die je beleidskeuzes mee bepalen.

Strategie en methode:

Toelichting

Zelf aan de slag onder begeleiding

Interactieve uitwisseling

Bijkomende info:

Er wordt een broodje voorzien.

Heb je vragen? Stuur een mailtje naar Katrien.vanasch@katholiekonderwijs.vlaanderen (BaO) en Johan.Fouquaert@katholiekonderwijs.vlaanderen (SO)

Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:

Laptop meebrengen

Toegang tot ‘mijn onderwijs’ van de eigen school hebben (rubrieken algemeen, doorlichting en statistieken en dataloep) – gelieve vooraf te checken zodat je tijdens de sessie makkelijk aan de data op ‘mijnonderwijs’ kan.

Identiteitskaartlezer meebrengen indien nodig.


Voor dit initiatief kan je tot en met zondag 8 september 2019 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 10,00 Euro
Lesgever: Fouquaert Johan
Van Asch Katrien
Contact: Pedagogische begeleiding Katholiek Onderwijs Vlaanderen
secretariaat: +32 15 29 84 01 - nascholing.mb@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
PB Regio Mechelen-Brussel (Inschrijven afgesloten)
Frederik de Merodestraat 18
2800 Mechelen (Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • maandag 16 september 2019 van 09:00 tot 16:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.