Professionalisering
2019-2020
Aanbod
Zoeken
Kalenders
Attesten & evaluatie
Info
Contact
Help
▼ 2019-2020
Voorgaande jaren
2011-2012
2012-2013
2013-2014
2014-2015
2015-2016
2016-2017
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
2024-2025
Skip Navigation Links
Vlaanderenbreed
Basisonderwijs
Secundair onderwijs
Buitengewoon onderwijs
Volwassenenonderwijs
Hoger onderwijs
Besturen
Internaten
Centra voor Leerlingenbegeleiding (CLB)
Ondersteuningsnetwerken
Regio Antwerpen
Regio Limburg
Regio Mechelen-Brussel
Regio Oost-Vlaanderen
Regio West-Vlaanderen
Aanmelden
Laden…
Aanmelden met jouw gebruikersnaam van Katholiek Onderwijs Vlaanderen.
Aanmelden
Registreren
Even geduld...
Didactiek en (zelf-)zorg
PN020BA/1920 Teamteaching! Hoe begin ik eraan?
PN024BA/1920 Gedaan met ambras in de klas!
PN030NI/1920 Als ik neen zeg bedoel ik ook neen. Assertief begrenzen
PN031NI/1920 Help, mijn klas leeft! Gericht omgaan met de groepsdynamiek binnen je klas
PN035NI/1920 Zorg voor jezelf met Mindfulness
PN036NI/1920 Leerlingen met ADHD in de klas: leerkrachten extra onder "druk"
PN037BA/1920 Binnenklasdifferentiatie! Praktisch en haalbaar organiseren!
PN038BA/1920 Onthaal centraal
PN039BA/1920 Zelfstandig aan de slag met contractwerk
PN040BA/1920 Doe het eens op mijn manier! Differentieer in stijlen!
PN041BA/1920 Is iedereen nog mee? Interactieve werkvormen in het basisonderwijs
PN042NI/1920 EHBO op maat van het onderwijs
PN043NI/1920 Bagage voor de vertrouwenspersoon
PN044NI/1920 Feedback please?
PN045NI/1920 Samenwerken met ouders
PN046NI/1920 Het voeren van functioneringsgesprekken
PN047NI/1920 "Loop naar de maan". Omgaan met agressie in onderwijs
PN048NI/1920 Over kleine en grote vulkanen. Omgaan met "gedragsproblemen" in onderwijs
PN049BA/1920 Communiceren met allochtone ouders
PN050BA/1920 Leerlingen motiveren … en gemotiveerd houden!
PN051BA/1920 Superdiversiteit is super: The Black and White Formula
PN059BA/1920 Werken aan een positief en veilig klasklimaat door middel van Energizers en leuke tussendoortjes
PN060BA/1920 Werken aan bevestigen en begrenzen. Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
PN065NI/1920 Omgaan met storend gedrag: introductie conflicthanteringsmethodiek Life Space Crisis Intervention (LSCI)
PN066BA/1920 Kinderen met extra antennetjes: over hoogsensitieve kinderen in de klas
PN067NI/1920 Growth Mindset. Haal het beste uit elke leerling …en jezelf!
PN068NI/1920 Growth Mindset: MODULES
PN069NI/1920 Webinar: “Ik krijg het moeilijk uit mijn hoofd.” Trauma-sensitief werken binnen het onderwijs.
PN070NI/1920 Hooggevoelige kinderen. Hoe herken je ze? Hoe ga je ermee om?
PN071BA/1920 SUPERdiversiteit in de klas. Een eerste verkenning
PN082NI/1920 Coach3daagse: "De kracht van coachen"
PN083NI/1920 Wel in je vel als directeur. Over het belang van zelfzorg
PN084NI/1920 Ontdek de kracht van coachen
PN085NI/1920 Wel in je vel als leraar. Over het belang van zelfzorg
PN086NI/1920 Burn-out aanpakken of liever nog voorkomen in je organisatie
PN102NI/1920 Accent op talent!
PN108BA/1920 Zillige gezelschapsspelen
PN109BA/1920 Praktijkdag Zillige gezelschapsspelen
PN110BA/1920 Contractwerk in de kleuterklas
PN118BA/1920 Brug zorg
PN125BA/1920 Ik zie, ik zie wat jij ook ziet
PN129BA/1920 Hoe maak je leren en denken zichtbaar?
PN130BA/1920 Feedback geven: laat kinderen groeien
PN131BA/1920 Brainstormen met peuters en (meertalige) kleuters? Ja het kan!
PN132BA/1920 Haal kracht uit samen reflecteren!
PN134BA/1920 "Ik kan dat nog niet!". Omgaan met faalangst en zwakke schoolrijpheid
PN135NI/1920 Ambras in de klas, samen omgaan met moeilijk gedrag op school
PN136BA/1920 Procesgericht volgen van ontwikkeling van kleuters spoor 4
PN150BA/1920 Procesgericht volgen van ontwikkeling van kleuters spoor 6
PN177NI/1920 Studiedag GOL(L)D. Lerarenondersteuning binnen het diversiteitsdenken: hoe pakken we dat best aan?
PN306BA/1920 Teamteachen! Hoe begin ik eraan?
PN314NI/1920 "Loop naar de maan". Omgaan met agressie in onderwijs
PN315NI/1920 Over kleine en grote vulkanen. Omgaan met "gedragsproblemen" in onderwijs
PN317BA/1920 Zillige gezelschapsspelen
PN319BA/1920 Ik zie, ik zie wat jij ook ziet
PN321BA/1920 Feedback geven: laat kinderen groeien
PN322BA/1920 Brainstormen met peuters en (meertalige) kleuters? Ja het kan!
PN323BA/1920 Hoe maak je leren en denken zichtbaar?
PN324BA/1920 Haal kracht uit samen reflecteren!
PN327BA/1920 Van focus tot onderwijsarrangement
PN329BA/1920 Ouderavond: Ik heb een kleuter - welkom in mijn wereld!
PN331BA/1920 Een maat(aan)pak voor kleuters - module 1: Help, ik heb geen tijd om te observeren
PN332BA/1920 Een maat(aan)pak voor kleuters - module 2: Na de observatie, de differentiatie
PN333BA/1920 Een maat(aan)pak voor kleuters - module 3: Spel en spelontwikkeling
PN334BA/1920 Procesgericht volgen van ontwikkeling van kleuters spoor 4
PN339NI/1920 Feedback please?!
PN340NI/1920 Samenwerken met ouders
PN341BA/1920 Binnenklasdifferentiatie! Praktisch en haalbaar organiseren!
PN342BA/1920 Contractwerk in de kleuterklas
Ben je zeker da je
Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.
Ja
Nee