Professionalisering
2019-2020
Aanbod
Zoeken
Kalenders
Attesten & evaluatie
Info
Contact
Help
▼ 2019-2020
Voorgaande jaren
2011-2012
2012-2013
2013-2014
2014-2015
2015-2016
2016-2017
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Skip Navigation Links
Vlaanderenbreed
Basisonderwijs
Secundair onderwijs
Buitengewoon onderwijs
Volwassenenonderwijs
Hoger onderwijs
Besturen
Internaten
Centra voor Leerlingenbegeleiding (CLB)
Ondersteuningsnetwerken
Regio Antwerpen
Regio Limburg
Regio Mechelen-Brussel
Regio Oost-Vlaanderen
Regio West-Vlaanderen
Aanmelden
Laden…
Aanmelden met jouw gebruikersnaam van Katholiek Onderwijs Vlaanderen.
Aanmelden
Registreren
Even geduld...
Vakoverschrijdend
PN030NI/1920 Als ik neen zeg bedoel ik ook neen. Assertief begrenzen
PN031NI/1920 Help, mijn klas leeft! Gericht omgaan met de groepsdynamiek binnen je klas
PN035NI/1920 Zorg voor jezelf met Mindfulness
PN036NI/1920 Leerlingen met ADHD in de klas: leerkrachten extra onder "druk"
PN042NI/1920 EHBO op maat van het onderwijs
PN043NI/1920 Bagage voor de vertrouwenspersoon
PN044NI/1920 Feedback please?
PN045NI/1920 Samenwerken met ouders
PN046NI/1920 Het voeren van functioneringsgesprekken
PN047NI/1920 "Loop naar de maan". Omgaan met agressie in onderwijs
PN048NI/1920 Over kleine en grote vulkanen. Omgaan met "gedragsproblemen" in onderwijs
PN065NI/1920 Omgaan met storend gedrag: introductie conflicthanteringsmethodiek Life Space Crisis Intervention (LSCI)
PN067NI/1920 Growth Mindset. Haal het beste uit elke leerling …en jezelf!
PN068NI/1920 Growth Mindset: MODULES
PN069NI/1920 Webinar: “Ik krijg het moeilijk uit mijn hoofd.” Trauma-sensitief werken binnen het onderwijs.
PN070NI/1920 Hooggevoelige kinderen. Hoe herken je ze? Hoe ga je ermee om?
PN082NI/1920 Coach3daagse: "De kracht van coachen"
PN083NI/1920 Wel in je vel als directeur. Over het belang van zelfzorg
PN084NI/1920 Ontdek de kracht van coachen
PN085NI/1920 Wel in je vel als leraar. Over het belang van zelfzorg
PN086NI/1920 Burn-out aanpakken of liever nog voorkomen in je organisatie
PN087NI/1920 Ontrafel het mysterie van het groene doek
PN088NI/1920 Maak je eigen Muppet Show
PN102NI/1920 Accent op talent!
PN135NI/1920 Ambras in de klas, samen omgaan met moeilijk gedrag op school
PN139SO/1920 Redeneren met en over historische bronnen (eerste graad)
PN140SO/1920 Dyscalculie in de eerste graad van de a-stroom, hoe kunnen leerkrachten helpen?
PN141SO/1920 Dyscalculie in de eerste graad van de b-stroom, hoe kunnen leerkrachten helpen?
PN148SO/1920 Train-the-teacher: ondernemingszin stimuleren in je klas
PN151SO/1920 Praten met multiculturele klassen over seksualiteit en relaties
PN153SO/1920 Vaardigheden en attitudes efficiënt evalueren
PN154SO/1920 Een groepswerk individueel scoren
PN177NI/1920 Studiedag GOL(L)D. Lerarenondersteuning binnen het diversiteitsdenken: hoe pakken we dat best aan?
PN188SO/1920 Llinkid (= de planningstool modernisering SO)
PN188SO/1920-2 Llinkid (= de planningstool modernisering SO) online sessie
PN314NI/1920 "Loop naar de maan". Omgaan met agressie in onderwijs
PN315NI/1920 Over kleine en grote vulkanen. Omgaan met "gedragsproblemen" in onderwijs
Ben je zeker da je
Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.
Ja
Nee