PN074BA/1920 Activiteiten ontwikkelen vanuit Zill. De ZILL-uitdagingen toepassen op een concrete activiteit
Doelstellingen:
- Visie en uitdagingen van ZILL concretiseren op niveau van een activiteit
- Met elkaar reflecteren hoe je activiteiten kan verzillen
- Aangereikte ontwerptips zelf kunnen toepassen en situeren t.o.v. principes van focus en arrangement
Doelgroep:
- Basisonderwijs
- Buitengewoon basisonderwijs
Aanbieder:
Regio Oost-Vlaanderen - Pedagogische Begeleiding
Inhoud:
Het leerplanconcept Zin in Leren, Zin in Leven! van Katholiek Onderwijs Vlaanderen daagt leerkrachten uit om bewuster en gefocust om te gaan met het didactisch ontwerp van hun activiteiten. Deze sessie biedt je inzicht en houvast om concrete verbanden te leggen tussen de visie van Zill en (het aanpassen van) methodegebonden of zelfontworpen activiteiten. Welke vragen kun je jezelf stellen om een les vanuit een Zill-bril harmonischer te maken, meer op maat of dichter betrokken op de werkelijkheid? Met de verschillende ontwerptips kan je achteraf verder aan de slag om te groeien als Zill-ontwerper.
Sessies:
1 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met zondag 24 november 2019 in- en uitschrijven.
Bijdrage:
65,00 Euro
Lesgever:
Lesgever nog niet gekend .
Contact:
Pedagogische begeleiding Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Info: 09 269 14 90 - pedic@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
Sint-Baafshuis
(Inschrijven afgesloten)
(Dichtstbijzijnde Lesplaats)
Biezekapelstraat 2
9000
Gent
(Kaart)
- Reeks
1:
(Voorbij)
- donderdag 28 november 2019
van
09:30
tot
12:30