Aanmelden




Laden…

Even geduld...

LRV4 Netwerking klassen en scholen – over het muurtje kijken (intervisie)

Wat is het belang van over het muurtje kijken (deurtjes open)? In deze sessie ervaren we dit aan den lijve (intervisie). 
Je eigen verhalen, praktijken en cases over netwerking en uitwisseling en leren van elkaar (kleine en grote) doen er toe.  
In deze sessie kan je ze delen en luister je naar en ontdek je de verhalen van de anderen.

Doelgroep:

Leidinggevenden/Directies basisonderwijs

Aanbieder: Regio Limburg - Pedagogische Begeleiding ism BsideS
Inhoud:

Je ervaart in de interactie het belang van persoonlijke uitwisseling (ervaringen delen en kwetsbaar opstellen) en van leren van elkaar (intervisie). 
We bieden je de mogelijkheid tot professionele reflectie en gunnen ondersteuning aan jezelf en de anderen door de nieuwe inzichten en gedachten in de uitwisseling. 
 
Je maakt in deze uitwisseling kennis met verschillende intervisie- en leergroepmethodieken en allerlei vormen van netwerking.  
Je krijgt concrete tools en hulpmiddelen om ‘over het muurtje kijken’ als beleidsmiddel toe te passen. 
 
En wat als we deze uitwisseling ook toepassen bij onze kinderen, ouders en bestuurders en bij onze externen

Strategie en methode:

Intervisie van telkens een halve dag (eventueel wordt in overleg een vervolgsessie - niet inbegrepen in deelnamebedrag - georganiseerd)

We zetten in op interactie tussen de deelnemers via intervisietechnieken.

Bijkomende info:
Like Lincka  

Blijf op de hoogte van alle nascholingen georganiseerd door de Pedagogische Begeleiding Regio Limburg i.s.m. Lincka:

 
Door in te schrijven, verklaar je je akkoord met de algemene voorwaarden.
Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:
Voor dit initiatief kan je tot en met zondag 3 november 2019 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 45 Euro
Lesgever: Vanderspikken Ronny
Plaats en Data:
PB Regio Limburg
Tulpinstraat 75
3500 Hasselt (Kaart)
  • Reeks 1:
    • dinsdag 5 november 2019 Van 09:00 tot 12:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.